کد خبر : 1619835 | 04 تیر 1398 ساعت 09:15 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیلی حریف کلمبیا؛ ژاپن حذف شد

در روز سوم و آخر رقابتهای گروه C کوپا آمه‌ریکا اروگوئه و شیلی از این گروه صعود کردند و ژاپن دومین تیم آسیایی هم از این رقابتها حذف شد.

شیلی حریف کلمبیا؛ ژاپن حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های روز سوم و پایانی گروه C کوپا آمه‌ریکا 2019 دیشب برگزار شد و اروگوئه با پیروزی 1-0 مقابل شیلی موفق شد با هفت امتیاز صدرنشین این گروه شده و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. شیلی هم با وجود باخت در مقابل اروگوئه با شش امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

 

1415061

 

اما در دیگر بازی این گروه ژاپن، دومین تیم آسیایی مهمان رقابتها در مصاف با اکوادور به تساوی 1-1 دست یافت و با دو امتیاز از سه بازی در رتبه سوم این گروه قرار گرفت. ژاپنی‌ها اما حتی نتوانستند به عنوان یکی از دو تیم سوم برتر گروه‌های سه‌گانه جواز حضور در مرحله یک‌چهارم را بدست بیاورند چرا که با اینکه با پاراگوئه تیم سوم گروه B هم‌امتیاز شدند اما به لطف تفاضل گل کمتر از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماندند.

 

1415066

 

با حذف ژاپن، پرونده دو تیم آسیایی مهمان کوپا آمه‌ریکای امسال در مرحله گروهی بسته شد تا مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابتها تنها شاهد حضور و رقابت تیمهایی از آمریکای جنوبی باشد.

 

اروگوئه در بازی‌ای که برای صدرنشینی در این گروه مقابل شیلی برگزار کرد موفق شد با گلی که در دقیقه 82 توسط ستاره‌اش ادینسون کاوانی به ثمر رساند با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیده و امتیازهای خود را به عدد 7 برساند تا به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شده و در این مرحله روز شنبه آینده به مصاف پرو تیم سوم گروه A برود.

 

1415059

 

ژاپن اما در حالی به مصاف اکوادور رفت که قصد داشت با پیروزی مقابل این تیم از فرصت عالی‌ای که در اختیار داشت برای صعود استفاده کند. ژاپنی‌ها خیلی زود، در دقیقه 15 توسط شویا ناکاجیما به گل رسیدند اما آنخل منا در دقیقه 35 بازی را به تساوی کشاند تا امید سامورایی‌ها ناامید شود.

 

1415064

 

دیدگاه‌ها