کد خبر : 1619413 | 02 تیر 1398 ساعت 09:15 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: این یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی برزیل بود

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، بعد از پیروزی 5-0 تیمش مقابل پرو و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا، از این پیروزی پرگل به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی برزیل یاد کرد.

تیته: این یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی برزیل بود

به گزارش "ورزش سه"، برزیل، میزبان رقابتهای کوپا آمه‌ریکا 2019 به لطف پیروزی پرگل 5-0 مقابل پرو در آخرین بازی خود در گروه A تورنمنت که در شهر سائوپائولو برگزار شد با هفت امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفت و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

 

برزیل که بعد از عملکرد نه چندان درخشان در جریان پیروزی 3-0 مقابل بولیوی و نتیجه ناامیدکننده تساوی بدون گل در مقابل ونزوئلا با انتقاد هوادارانش روبرو شده بود در آخرین بازی مرحله گروهی، مقابل پرو درخشید و با اقتدار به مرحله حذفی تورنمت راه پیدا کرد. این عملکرد درخشان با تحسین تیته، سرمربی سلسائو همراه شد.

 

1413870

 

تیته بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" این بازی یکی از بهترین بازی‌های ما بود. وقتی کیفیت زمین خوب باشد به عملکرد بهتر تیم ما کمک می‌کند. در بازی‌های قبلی شاهد بودیم که میانگین پاسهای ما در یک بازی به 600 می‌رسید ولی نتیجه آنطور که باید نبود. ولی ما امروز کارآمدتر بودیم و موفق شدیم نتیجه خیلی خوبی بدست بیاوریم".

 

سرمربی برزیل در ادامه گفت:" عملکرد ما در این بازی باید ادامه پیدا کند. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم ما باید برای همه شرایط ممکن آماده باشیم. باید با همین سرعت به بازی کردن ادامه بدهیم چون این بخشی از شخصیت فوتبال ما است. این  نتیجه بدون شک اعتماد به نفس ما را بالا خواهد برد".

 

1414632

 

دیدگاه‌ها