کد خبر : 1621631 | 13 تیر 1398 ساعت 13:45 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام در آستانه فروش دو مدافع ملی‌پوش انگلیسی

روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید تاتنهام ممکن است در تابستان جاری کیه‌ران تریپیر و دنی رز، دو مدافع ملی‌پوش انگلیسی خود را به فروش برساند.

تاتنهام در آستانه فروش دو مدافع ملی‌پوش انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد درحالیکه مائوریسیو پوچتینو قصد دارد تا پیش از شروع فصل جدید، خانه‌تکانی گسترده‌ای در ترکیب تاتنهام انجام دهد این احتمال وجود دارد که دو مدافع ملی‌پوش انگلیسی این تیم، کیه‌ران تریپیر و دنی رز، تاتنهام را ترک کرده و به باشگاه‌های دیگر فروخته شوند.

 

کیه‌ران تریپیر چندی پیش گفته بود از احتمال جدایی از تاتنهام در تابستان جاری نگران است و دنی رز هم در روزهای گذشته اعتراف کرده که جدایی‌اش از تاتنهام ممکن است.

 

1417067

 

میرر در گزارش خود علت تمایل تاتنهام به فروش این دو مدافع انگلیسی را تمایل مدیران باشگاه و پوچتینو به جذب رایان سسینیون، دفاع چپ 19ساله باشگاه فولام می‌داند. این پدیده جوان فولام خود نیز مایل به انتقال به تاتنهام است ولی تنها مشکل در راه این انتقال قیمت بالایی است که فولام برای او طلب کرده. و به همین علت است که تاتنهام حاضر شده برای جذب او دنی رز را به فروش برساند.

 

در این گزارش آمده که باشگاه فولام برای رایان سسینیون 25 میلیون پوند طلب کرده و پوچتینو که مصر به انتقال او به تاتنهام است به مدیران باشگاه اطلاع داده که می‌توانند برای جبران خرید این ستاره فولام، فروش دو مدافع ملی‌پوش انگلیسی، تریپیر و رز را در دستور کار قرار دهند. 

 

1417068

 

ولی میرر می‌گوید با اینکه ناپولی ابتدا برای جذب این دو مدافع انگلیسی پیش‌قدم شده بود ولی در حال حاضر دیگر تمایلی به این کار نشان نمی‌دهد و تاتنهام تا کنون نتوانسته مشتری مناسبی برای آنها پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها