کد خبر : 1622311 | 16 تیر 1398 ساعت 20:44 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس چگونه برای خرید ایکاردی اقدام می کند؟

به نظر می رسد مائورو ایکاردی یکی از اهداف یوونتوس در بازار تابستانی خواهد بود.

یوونتوس چگونه برای خرید ایکاردی اقدام می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، پرونده دوران حضور شش ساله ایکاردی در اینتر به پایان رسیده و پپ ماروتا، مدیر این باشگاه دیروز اعلام کرد نام مائوریتو در لیست فروش باشگاه قرار گرفته است؛ خبری که امروز مورد تایید آنتونیو کونته نیز قرار گرفت.

 

اما گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد یوونتوس در صورتی که بتواند دو تا از مهاجم های خود را به فروش برساند، برای خرید مائورو ایکاردی از اینتر اقدام خواهد کرد.

 

1417784

 

به نظر می رسد مائوریتسیو ساری به ماریو مانژوکیچ اطلاع داده نام وی در فهرست فروش بیانکونری قرار گرفته و این مهاجم کروات می تواند در تابستان تورین را ترک کند. دورتموند خواهان جذب مانژوکیچ است و وی که در گذشته سابقه بازی کردن در بایرن مونیخ را در کارنامه دارد، ممکن است دوباره در بوندسلیگا مشغول به فعالیت شود.

 

همچنین باشگاه چلسی علاقه ای به حفظ گونسالو ایگواین ندارد اما این مهاجم باتجربه آرژانتینی طبق قرارداد بازیکن یوونتوس محسوب می شود. بیانکونری علاقمند است ایگواین به عنوان بخشی از قرارداد نیکولا زانیولو، پدیده جوان و ایتالیایی رم راهی پایتخت شود و به هر ترتیب ساری تمایل چندانی به ماندن ایگواین در رختکن ندارد.

 

در صورت فروش این دو بازیکن، فضا برای خرید ایکاردی مهیا خواهد شد و یوونتوس خود را برای نهایی کردن یکی از جنجالی ترین خریدهای سال های اخیر سری آ آماده می کند.

دیدگاه‌ها