کد خبر : 1617123 | 21 خرداد 1398 ساعت 21:14 | 903 بازدید | 0 دیدگاه

کونته: انتظارات بالای هواداران اینتر؟ طبیعی است

آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر، از اهداف خود در این باشگاه سخن گفت.

کونته: انتظارات بالای هواداران اینتر؟ طبیعی است


به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری این فصل و بعد از سالها با کونته به دنبال کسب موفقیت های بزرگ و حضور در بین مدعیان فتح قهرمانی سری آ است. کونته مدعی شد هیچ محدودیتی پیش روی بازیکنان اینتر وجود ندارد و می خواهد اینتر را به جایگاه همیشگی خود بازگرداند.

 

کونته گفت: "انتظار خوشامدگویی و استقبال از سوی هواداران؟ اگر این سوال مربوط به دوران فعالیت من در یوونتوس است باید بگویم کار مربیگری در هنگام از صفر شروع کردن بسیار دشوار است زیرا یک بازیکن می تواند شرایط را بعد از حضور در یک یا دو تیم بهبود بخشد، اما شرایط برای مربی اینگونه نیست. من باید تنها یک شانس کوچک برای برنده شدن را داشته باشم، حتی فقط یک درصد، اما حداقل این مقدار شانس باید وجود داشته باشد.

 

1409642

 

بعد از کسب موفقیت با یوونتوس، رسیدن به یک قدمی نیمه نهایی یورو 2016 با تیم ملی ایتالیا و فتح لیگ برتر و جام حذفی با چلسی، مشکلی برای بازگرداندن اینتر به جایی که لیاقت آن را دارد ندارم. انتظار هواداران اینتر از من زیاد و البته درست است. نتایج و افتخارات گذشته ام باعث افزایش انتظارات از من شده و می دانم هواداران و خود باشگاه نیز به همین دلیل انتظار زیادی از من دارند.

 

وقتی که من با رئیس ژانگ صحبت کردم عزم او برای موفقیت را دیدم، پیر آسیلیو نیز ایده های روشنی دارد. اینتر یک باشگاه جاه طلب است و همه در یک مسیر قدم می زنند. اولین چیزی که من به بازیکنان می گویم این است که هیچ محدودیتی پیش روی آنها ندارند.

 

رد پیشنهاد رئال مادرید؟ گاهی اوقات رد کردن چنین پیشنهادات وسوسه انگیزی دشوار است اما این پیشنهاد زمانی به من رسید که مناسب شرایط من نبود."

دیدگاه‌ها