کد خبر : 1617213 | 22 خرداد 1398 ساعت 12:41 | 966 بازدید | 0 دیدگاه

ساختاری نوین در فدراسیون ورزش‌های همگانی

با حکم افشیم مولایی سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی، رضا شجیع به سمت سرپرستی سازمان توسعه فعالیت بدنی و پژمان معتمدی به سمت سرپرستی سازمان آمادگی جسمانی و روش های تمرینی منصوب شدند.

ساختاری نوین در فدراسیون ورزش‌های همگانی

به گزارش "ورزش سه"، دکتر پژمان معتمدی، عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با ورزش سه ضمن اشاره به فعالیت های ارزشمند و گرانمایه مسیولین فدراسیون در ادوار گذشته، از ساختار جدید فدراسیون در راستای حصول سیاست های وزارت ورزش و جوانان و ارتقاء ضریب نفوذ فعالیت های بدنی در بعد همگانی خبر داد.


وی با اشاره به چشم انداز این سازمان در تسری دانش و روش های تمرینی روزآمد با حوزه ورزش و تندرستی و راه اندازی کسب و کارهای دانشی در حوزه مربیگری به ضرورت ترویج ورزش همگانی بر اساس ظرفیت های بوم شناختی اشاره کرد.


معتمدی ایجاد هم گرایی علمی و رفع ضعف نظام ارتباطی بر اساس ماهیت وجودی انجمن ها و کمیته های فدراسیون را از ضروریات خواند و تاکید کرد که ایجاد شخصیت حقوقی مستقل برای این سازمان در ساختار جدید، راهگشا است.


دکتر معتمدی از مدرسین بین المللی دوومیدانی، مدرس بدنسازی کنفدراسیون فوتبال آسیا و دبیر اسبق فدراسیون دوومیدانی است. نامبرده بیش از ۳۰ عنوان تالیف در حوزه علوم ورزش دارد.

دیدگاه‌ها