کد خبر : 1615046 | 11 خرداد 1398 ساعت 11:25 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ژاپنی فرانکفورت در تیم منتخب لیگ اروپا (عکس)

ماکوتو هاسبه هافبک دفاعی 35 ساله این اینتراخت فرانکفورت در تیم 18 نفره لیگ اروپا جای دارد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتراخت فرانکفورت عملکرد بسیار خوبی در رقابت های این فصل لیگ اروپا داشت و تا نیمه نهایی نیز پیش رفت اما آنجا مغلوب تیم چلسی شد و از تورنمنت کنار رفت. در بازی نیمه نهایی بازی رفت و برگشت با تساوی 1-1 به پایان رسید اما در نهایت آبی های لندن در ضربات پنالتی از سد نماینده آلمان گذشتند.

اما با وجود نرسیدن به دیدار نهایی، تیم فرانکفورت نماینده های زیادی در تیم این فصل لیگ اروپا دارد که یکی از آن ها ماکاتو هاسبه مدافع- هافبک 35 ساله این تیم است. بازیکنی که دهمین سال حضور در بوندس لیگا را سپری می کند و باوجود سن و سال بالا، نقشی محوری در تیمش دارد.

او در بازی با چلسی نیز به عنوان تک هافبک دفاعی تیمش به میدان رفت و نمایش بسیار خوبی در مقابل ستاره های تکنیکی تیم حریف داشت. او با ارائه فوتبالی جنگنده با دوندگی بالا، خود را در میان هافبک های باکیفیت لیگ اروپا قرار داد و به ترکیب 18 نفره تیم برتر نیز رسید.

در تیم منتخب لیگ اروپا از فرانکفورت بازیکنان دیگری نیز هستند. لوکا یوویچ که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد، فیلیپکاستیچ هافبک این تیم و کوین تراپ گلر ملی پوش تیم آلمانی فرانکفورتی های این لیست هستند. از تیم قهرمان یعنی چلسی نیز 7 بازیکن حضور دارند و چلسی در هر پست صاحب نماینده است؛ کپا آریسابالاگا، داوید لوئیز، سزار آسپلیکوئتا، انگواو کانته، جورجینیو، پدرو، ادن هازارد و الیویه ژیرو.

نکته جالب این است که 18 بازیکن تشکیل دهنده تیم فصل لیگ اروپا از تنها 4 تیم تشکیل شده اند. همچنین از تیم بنفیکای پرتغال تنها نام ژوآ فلیکس دیده می شود.

هاسبه تنها آسیایی این لیست نیز هست. باید دید آیا در تیم منتخب لیگ قهرمانان، بازیکنی نظیر سون هیونگ مین در ترکیب قرار خواهد گرفت یا نه.

 

1409865

 

دیدگاه‌ها