کد خبر : 1553899 | 24 شهریور 1397 ساعت 12:46 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور – صنعت؛ روی دور مساوی!

آخرین باری که دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی با پیروزی یکی از تیم ها به پایان رسید، به دیدار برگشت لیگ دوازدهم بازمی‍‌‌‌گردد.

تراکتور – صنعت؛ روی دور مساوی!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تراکتور با 3 گل از نماینده آبادان پیش افتاد اما خارجی های صنعت نفت، ورق را برگرداندند و کار را به تساوی کشاندند. در دقیقه 81 بالوتلی با ضربه سری دیدنی دروازه محسن فروزان را گشود و 10 دقیقه بعد هم جاسم کرار از روی نقطه پنالتی گل تساوی را زد. بازی در وقت های اضافه نیز با همین نتیجه به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

نکته جالب از تقابل های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان، تعدد تساوی ها و البته ناکامی نفت در پیروزی است. در این سال ها نفتی ها هیچگاه موفق به شکست تراکتور نشده اند و در 10 بازی لیگ برتری، 5 بار باخته و به 5 مساوی دست یافته اند؛ این بار هم در دیدار جام حذفی از برتری در زمان قانونی مسابقه بازماندند هرچند که در ضربات پنالتی موفق به حذف تراکتور شدند.

 

آخرین باری که دیدار این دو تیم برنده داشت، بازی برگشت لیگ دوازدهم بود. جایی که تی تی ها موفق شدند با تک گل سیدمهدی سیدصالحی در آبادان به پیروزی برسند. پیش از آن قرمزهای تبریز با نتایج 4-1، 3-1 و... نفت را برده بودند.

 

در لیگ شانزدهم و هفدهم هر 4 بازی با تساوی به پایان رسید که شاید جذاب ترین شان در بازی برگشت لیگ شانزدهم رقم خورد. دیداری که در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام به انجام رسید و محمد ابراهیمی و امید عالیشاه برای تراکتور و زبیر نیک نفس و علی عبدالله زاده برای صنعت نفت گلزنی کردند.

 

لیگ دهم/ تراکتورسازی 3 صنعت نفت 1
لیگ دهم/ صنعت نفت 1 تراکتورسازی 3
لیگ یازدهم/ صنعت نفت 3 تراکتورسازی 3
لیگ یازدهم/ تراکتورسازی 4 صنعت نفت 1
لیگ دوازدهم/ تراکتورسازی 3 صنعت نفت 1
لیگ دوازدهم/ صنعت نفت 0 تراکتورسازی 1
لیگ شانزدهم/ صنعت نفت 0 تراکتورسازی 0
لیگ شانزدهم/ تراکتورسازی 2 صنعت نفت 2
لیگ هفدهم/ صنعت نفت 1 تراکتورسازی 1
لیگ هفدهم/ تراکتورسازی 1 صنعت نفت 1

دیدگاه‌ها