کد خبر : 1564397 | 06 آبان 1397 ساعت 10:32 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تقابل مودریچ-راکیتیچ پس از فینال بزرگ

دو بازیکن در دیدار امروز رئال مادرید و بارسلونا حضور دارند که بدون در نظر گرفتن اتفاقات داخل زمین، در پایان بازی همدیگر را به آغوش می‌کشند.

اولین تقابل مودریچ-راکیتیچ پس از فینال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ و ایوان راکیتیچ، امروز به عنوان دو رقیب مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. آنها در کنار هم به همراه کرواسی تا فینال جام جهانی پیش رفتند و حالا بار دیگر یکی از بزرگترین بازی های فوتبال را برگزار خواهند کرد، این بار به عنوان رقیب.

 

 

1348954

 

 

دوستی آنها سابقه طولانی مدتی دارد و راکیتیچ برای مودریچ همواره مثل "برادر" بوده و رفاقت نزدیکی بین آنها در جریان است. این رفاقت تا جایی رفته که راکیتیچ، مودریچ را گزینه اصلی توپ طلا بداند، در حالی که معمولا هر بازیکن، هم تیمی‌های باشگاهی اش را ترجیح می‌دهد.

 

راکیتیچ در بازی امروز کار سختی پیش رو خواهد داشت و والورده از او، به اندازه حضور در دفاع، حضور در حمله را می‌خواهد. برای مودریچ که در بهترین روزهایش نیست، احتمالا او مهمترین بازیکن تیم بی ستاره لوپتگی است، تیمی که در بازی امروز به هر شکلی که باید به پیروزی نیاز دارد. البته هر گاه مودریچ روی فرم بوده ، کار بارسلونا و رقبای رئال مادرید بسیار دشوار شده است.

دیدگاه‌ها