کد خبر : 1607971 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 16:07 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا بدون وی ای آر هم قهرمان بود (عکس)

فصل جاری برای اولین بار در رقابت ها لالیگا از سیستم وی ای آر استفاده شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بارسلونا شب گذشته توانست برای بیست و ششمین بار قهرمان لالیگا شود. مسی با تک گل خود بارسا را برنده دیدار با لوانته کرد و سه هفته به اتمام رقابت ها قهرمانی بارسا قطعی شد. جالب اینکه بارسا بدون استفاده از وی ای آر نیز با همین تعداد امتیازات، عنوان قهرمانی خود را شب گذشته مسجل می کرد.

در دو جدول پایین(سمت چپ با وی ای آر و سمت راست بدون وی ای آر) بارسلونا پس از 35 هفته با 83 امتیاز قهرمانی خود را قطعی می کرد اما اتلتیکو که با وی ای آر 74 امتیاز کسب کرده، بدون این سیستم دو امتیاز کمتر یعنی 72 امتیاز می داشت و البته رتبه دوم این تیم محفوظ بود.

رئال که با وی ای آر و با 65 امتیاز رتبه سوم را دارد، بدون وی ای آر 64 امتیازی بود و در همان رده سوم قرار داشت. در میان بالانشین ها کمترین سود از وی ای آر را والنسیا داشته است. والنسیا با وی ای آر 52 امتیازی و تیم ششم جدول است اما بدون وی ای آر 57 امتیازی می شد و می توانست با قرار گرفتن در رده چهارم، شانس بالایی برای کسب سهمیه داشته باشد. همچنین جای تیم های چهارم و پنجم جدول با وی ای آر یعنی ختافه و سویا نیز در جدول بدون وی ای آر تغییر می کرد و به ترتیب پنجم و ششم می شدند.

 

 

1401684

 

دیدگاه‌ها