کد خبر : 1612373 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 17:32 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

ناآمادگی که دردسرساز شد

چرا باقری بازی‌های پایانی لیگ را از دست داد؟

هافبک استقلال به دلیل فشار مضاعف در تمرینات نتوانست در هفته های پایانی لیگ این تیم را همراهی کند.

چرا باقری بازی‌های پایانی لیگ را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری یکی از آماده ترین بازیکنان این فصل استقلال بود اما او بعد از بازی با پرسپولیس به دلیل آنچه درگیری های پرتکرار با هم تیمی های خود خوانده شد بیش از 20 روز از تمرین آبی‌پوشان دور بود و اجازه شرکت در تمرینات را نداشت.


باقری قبل از بازی برگشت برابر الهلال به تمرینات این تیم برگشت اما چون آمادگی صددرصد نداشت در این بازی و بازی با پدیده نتوانست تیمش را همراهی کند اما او در بازی با استقلال خوزستان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و توانست یک پاس گل به مرتضی تبریزی بدهد.  باقری اما قبل از بازی با صنعت نفت دوباره با مصدومیت جدید روبه رو شد و نتوانست این تیم را در این بازی و بازی با سپیدرود همراهی کند و برای بازی با العین هم غایب است.


اما دلیل مصدومیت جدید باقری چه است؟ گفته می‌شود این بازیکن برای اینکه بتواند در هفته های پایانی لیگ حضور داشته باشد و به آمادگی مطلوب برسد در هفته‌های گذشته فشار زیادی را در تمرینات متحمل شد و همین مسئله باعث مصدومیت دوباره این بازیکن شد تا او بهترین فصل فوتبالی خود را به شکلی تلخ به پایان برساند.

 

فرشید باقری بازیکنی است که می‌توانست در هفته‌های پایانی لیگ و در راه قهرمانی بسیار به استقلال کمک کند اما تصمیم مدیریتی برای محروم کردن این بازیکن باعث شد او از فرم ایده آل دور شود و بعد از بازگشت به ترکیب، دوباره با مصدومیت روبرو شود.

دیدگاه‌ها