کد خبر : 1583892 | 24 دی 1397 ساعت 19:52 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهم ترین اردو را برگزار می‌کنیم

بختیاری‎زاده:این نسل فرصت طلایی‌اش را از دست ندهد

مربی تیم ملی امید می‌گوید اردوی قطر بسیار تعیین کننده است و تقریبا ترکیب نهایی بازیکنان را مشخص می‌کند.

بختیاری‎زاده:این نسل فرصت طلایی‌اش را از دست ندهد

به گزارش "ورزش‌سه"،  سهراب بختیاری زاده مربی تیم ملی امید در گفت و گوی ویدئویی که با سایت رسمی فدراسیون فوتبال داشت، در خصوص اردوی قطر گفت:
شاید این مهم‌ترین اردوی ما باشد، اردویی که بسیار تعیین کننده است. از این بابت تعیین کننده که تیم را به طور کامل بشناسیم و درصد زیادی از بازیکنان تیم مشخص شوند. مجموعه‌ای که قرار است بازی‌های رسمی را انجام بدهد.


وی در ادامه گفت:
ما ۳ بازی دوستانه در قطر داریم که شرایطمان بسیار خوب است، می‌توانیم به هماهنگی برسیم و از نظر فنی به تیم کمک کنیم، بازیکنان همگی خوب و با انگیزه کار می‌کنند، قبلاً هم گفته‌ام و الان تکرار می‌کنم فرصت بسیار خوبی داریم و امیدوارم این نسل فوتبالمان فرصت خوبی که دارند را از دست ندهند. امیدوارم جای خالی نرفتن به المپیک را بعد از ۴۰ سال پُر کنیم و مردم را خوشحال کنیم.


بختیاری‌زاده در مورد اینکه این اردو چقدر می‌تواند شبیه مسابقات مقدماتی باشد، گفت:
اردوها و تمرینات برای هماهنگی یک تیم فوتبال بسیار خوب است اما آنچه که برای کادر فنی مهم است برگزاری اردوهای دوستانه است. خداراشکر تیم‌هایی مثل کویت، تاجیکستان و قطر فوتبالشان شبیه به فوتبال عراق و ترکمنستان است، که با آنها بازی داریم. اگر بازیکنان این تصویرسازی را قبل از آن بازی‌های رسمی انجام بدهند شرایط مناسب‌تری خواهیم داشت. ما حتی مثل بازی‌های رسمی هر ۲ روز یکبار در اردوی قطر بازی دوستانه داریم تا تیم به هماهنگی برسد و شرایط کاملاً مشابه شرایط تورنمنت قطر باشد.

 

دیدگاه‌ها