کد خبر : 1602290 | 15 فروردين 1398 ساعت 01:08 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

برد پُر گل چلسی مقابل یاران جهانبخش

برایتون در حضور ۷۵ دقیقه‌ای ستاره ایرانی خود مقابل چلسی شکست خورد.

برد پُر گل چلسی مقابل یاران جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را برای پنجمین بازی پیاپی در ترکیب و به‌عنوان وینگر در اختیار داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در ورزشگاه استمفورد بریج لندن مقابل چلسی قرار گرفت.

چلسی که برتری کاملی در این دیدار خانگی داشت، بعد از حملات متوالی در دقیقه ۳۸ روی حرکت سریع و ارسال زمینی هودسون اودوی از جناح راست زمین و قطع توپ و ضربه تمام کننده اولیویه ژیرو از مقابل تیرک او به گل اول رسید و نیمه اول را با برتری پشت سر گذاشت.

 

1394993

 

1394995

 

نمایش هجومی آبی‌های لندن در نیمه دوم نیز ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۶۰ روی سر توپ چشم‌نواز و ضربه فنی و استثنایی ادن هازارد به کنج دروازه به دومین گل رسید.

چلسی که حملات پُر دامنه خود را بعد از گل دوم ادامه داد، در دقیقه ۶۳ با پاس ادن هازارد و شوت استثنایی روبن لوفتوس‌چک از پشت محوطه جریمه که باز هم به کنج دروازه رفت، سومین گل را وارد دروازه یاران جهانبخش کرد تا درآستانه برتری قرار گیرد.

برایتون که به دنبال کم کردن فاصله امتیازی بود، با انجام تغییرات در ترکیب خود سعی در گلزنی داشت و در همین راستا علیرضا جهانبخش به‌عنوان سومین تعویضی تیمش در دقیقه ۷۵ جای خود را به برناردو داد، اما در نهایت برایتون با نتیجه ۳ بر صفر در این مسابقه خارج از خانه شکست خورد تا ۳۳ امتیازی و در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس بماند، اما چلسی با این برد ۶۳ امتیازی شد و با صعود یک پله‌ای در رده پنجم قرار گرفت.

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی برایتون که پانزدهمین بازی فصل خود را برای برایتون انجام می‌داد و برخلاف دور رفت در ترکیب تیمش مقابل چلسی قرار گرفته بود، در حضور ۷۵ دقیقه‌ای خود در این دیدار باز هم نتوانست گلزنی کند یا پاس گل دهد و ۹ پاس صحیح، یک سانتر درست، یک توپ بلند دقیق، سه برتری در ۱۱ نبرد تن به تن، یک تکل و یک دریبل موفق داشت.

 

1394994

دیدگاه‌ها