کد خبر : 63401 | 08 دی 1390 ساعت 15:32 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

غدیری:با بردن استقلال عیارمان را نشان میدهیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز امیدواری کرد تیمش فردا مقابل استقلال به برتری برسد.

غدیری:با بردن استقلال عیارمان را نشان میدهیم

 جمشید غدیری سرمربی تیم یاسوج در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: فردا مقابل استقلالی بازی می‌کنیم که قهرمان نیم فصل لیگ برتر است و نتایج خوبی در جام حذفی به دست آورده است.

 وی افزود: خرسند هستیم مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در آسیا صاحب حرمت است ولی من این اطمینان را می‌دهم که مردان آریا و زن و بچه‌های کهکیلویه و بویراحمد همان‌طور که در جبهه‌های حق علیه باطل ثابت کردند که مردانه می‌جنگند فردا نیز در میدان مسابقه فوتبال چیزی کم نخواهد گذاشت.

 وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: استقلال شرایط خاصی دارد اما تیم ما از لحاظ فنی در شرایط خوبی است. در روانشناسی می‌گویند ترس فکر را به عقب می‌راند و اعلام می‌کنم ما نه برای مساوی و نه برای شکست به میدان می‌رویم بلکه مصمم هستیم که استقلال را ببریم و این کار را انجام خواهیم داد.

 غدیری با تاکید بر اینکه تیمش مصدوم و محروم برای بازی فردا ندارد،‌گفت: تمامی بازیکنان سرحال و قبراق هستند و آماده بازی. ما می‌توانیم استقلال را شکست دهیم چون وقتی سایپا مهر کرج توانست 120 دقیقه مقابل این تیم پایداری کند، ما هم می‌توانیم و کمتر از سایپا نیستیم چون تیم‌هایی که مقابل ما فوتبال بازی کنند راحت‌تر می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

 وی با اشاره به تاثیرگذاری مجتبی جباری در تیم استقلال گفت: جباری بازیکن پزرگی است و هر زمان که حرکت می‌کند سرنوشت بازی را تغییر می‌دهد اما هدف ما بیشتر این است که بازی خودمان را ارائه کنیم. ما سال گذشته با همین تیم در فولاد شهر، ذوب‌آهن را در جریان بازی بردیم و ابراهیم زاده از تیم من تقدیر کرد. به همین خاطر است که ایمان داشته باشید استقلال را شکست خواهیم داد چون بازیکنانی مثل معدنچی،‌زارعی، رسول بروش و علی بابایی از همین تیم به تیم‌های بزرگ راه پیدا کردند.
 امسال هم 7 بازیکن ما در نیم فصل با پیشنهاد تیم‌های لیگ برتری مواجه شدند که اگر بدانیم در زندگی ورزشی آن‌ها تاثیرگذار است، به آنها رضایتنامه می‌دهیم.

 وی با انتقاد از کسانی که از ورزشگاه یاسوج ایراد می‌گیرند گفت؛ استادیوم ما استاندارد است و حتی گل گهر سیرجان موفق شد ما را شکست دهد و در ورزشگاه‌مان نتیجه بگیرد پس نباید به این ورزشگاه ایراد گرفت.

 سرمربی تیم شهرداری در پایان اظهار داشت: هیچ کس انتظار ندارد ما استقلال را شکست دهیم اما به دنبال این هستیم که عیارمان را مشخص کنیم.

دیدگاه‌ها