کد خبر : 1106628 | 06 خرداد 1393 ساعت 11:46 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنوویچ: از نتیجه راضی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال مونته‌نگرو هدف تیمش در دیدار با ایران را حفاظت از دروازه عنوان کرد.

برنوویچ: از نتیجه راضی هستم

برانکو برنوویچ پس از تساوی بدون گل مقابل ایران در دیداری دوستانه اظهار داشت: هدف ما حفاظت از دروازه‌مان بود زیرا می‌دانستیم که رسیدن به دروازه حریفمان کار سختی است. در دفاع خوب کار کردیم و بسیار بهتر از دیدار مقابل اسلواکی ظاهر شدیم اما از طرف دیگر مشکلات زیادی در سازمان‌دهی تیم داشتیم. به هر حال من راضی هستم.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: نتیجه‌ می‌گیریم بازیکنانی هستند که به تیم کمک کنند اما آنها کمبود تجربه دارند. اگر بازیکنی در زمین نباشد، مهم نیست که از تیم فیورنتینا باشند یا تیونتیا. بهتر است در باشگاهی بازی کنید که در میدان حاضر شوید و شهرت این باشگاه اهمیتی ندارد. این هم برای آنها بهتر است و هم برای تیم ملی.
سرمربی تیم ملی مونته‌نگرو خاطرنشان کرد: در هر صورت به تمام بازیکنانی که در این دو مسابقه حاضر بودند، تبریک می‌گویم. قبل از مسابه از آنها پرسیدم که آیا کسی هست که برای این مسابقه آماده نباشد؟ و هیچ یک از آنها نبود که بخواهد انصراف بدهد. هرچند مشخص است که آنها بسیار خسته هستند.
برانیسلاو یانکوویچ نیز این فرصت را داشت که در 20 دقیقه پایانی مسابقه به میدان برود و خطرناک‌ترین بازیکن تیمش شود. ضربه وی از فاصله 25 متری تنها تلاش مونته‌نگرو روی دروازه ایران بود.
وی اظهار داشت: بیشترین تلاشم را انجام دادم. فکر می‌کنم این مسئله در زمین مسابقه قابل مشاهده بود. من مقابل اسلواکی بر ترسم غلبه کردم. فکر می‌کنم مقابل ایران بسیار بهتر ظاهر شدم.
یانکوویچ ادامه داد: این بازی سریع‌تر بود؛ فضاهای کمتری را در اختیار حریف قرار دادیم و دوندگی بیشتری داشتیم. در آینده تلاش می‌کنم چیزی را که در این زمان کم یاد گرفتم، به کار بگیرم و امیدوارم بار دیگر این فرصت را داشته باشم که در تیم ملی حضور داشته باشم.

دیدگاه‌ها