کد خبر : 1593183 | 01 اسفند 1397 ساعت 18:02 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده، سرمربی جدید شهرداری ماهشهر

مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری ماهشهر انتخاب شد تا ماموریت سختی برای فرار از سقوط داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری ماهشهر انتخاب شد تا هدایت دومین تیم در این دوره از مسابقات لیگ یک بعد از بادران را بر عهده داشته باشد.


پاشازاده که فصل را با نارنجی پوشان تهرانی آغاز کرده بود در اواخر نیم فصل اول مسابقات از این تیم جدا شد و حالا در ماهشهر کار خود را پیگیری می‌کند. شهرداری هم از ابتدا کار خود را با داوود مهابادی آغاز اما به علت کسب نتایج ضعیف این مربی را از کار برکنار کرد نمود.


در این بین برخی شایعات در خصوص انتخاب مجید نامجو مطلق، دیگر پیشکسوت استقلال به عنوان سرمربی این تیم لیگ یکی در چند هفته اخیر وجود داشت اما به حقیقت نرسید تا مسئولان شهرداری بعد از توافق با پاشازاده او را بر روی نیمکت مربیگری بنشانند.


شهرداری ماهشهر بعد از باخت روز گذشته برابر کارون اروند در بازی خانگی به قعر جدول مسابقات رفت و در ادامه کار سختی برای ماندن در کوران مسابقات خواهد داشت. این تیم در سه بازی بعدی خود با رقبای انتهای جدولی بازی می‌کند و می‌تواند تا حدی به وضعیتش در جدول سر و سامان ببخشد. آن‌ها ابتدا مقابل ملوان بازی می‌کنند و سپس به ترتیب برابر نود ارومیه و خونه به خونه بابل قرار خواهند گرفت.

 

1383836

دیدگاه‌ها