کد خبر : 1274230 | 19 مهر 1394 ساعت 20:25 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

در دیداری پرحادثه

پیروزی پرتغال بر صربستان در دیداری تشریفاتی

دیدار تشریفاتی تیم های پرتغال و صربستان از مرحله مقدماتی یورو 2016، لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود پرتغال میهمان خاتمه یافت.

پیروزی پرتغال بر صربستان در دیداری تشریفاتی
به گزارش "ورزش سه"، پرتغال در شرایطی به زمین صربستان آمده بود که با توجه به برتری 1-0 در بازی قبلی خود مقابل دانمارک، صعودش به دور نهایی یورو 2016 را حتمی کرده بود و در سوی دیگر، صربستان با کسب نتایج ضعیف، حتی شانس قرار گرفتن در رتبه سوم جدول گروه I و راه یابی به دور پلی آف را هم نداشت. در واقع دو تیم یک بازی تشریفاتی را پیش رو داشتند.

صربستان میزبان، بازی را هجومی آغاز کرد اما این پرتغال بود که برخلاف جهت بازی در دقیقه 5 به گل دست یافت. ضربه سر برونو آلوس، مدافع پرتغال، در میانه میدان به دنی رسید. این بازیکن با سرعت و تکنیک بالای خود تا محوطه جریمه صربستان پیشروی کرد و ضربه ای فنی با پای راست به توپ زد. استویکوویچ توپ را با نوک انگشتانش برگشت داد اما نانی در ریباند موفق شد توپ را به طاق دروازه صربستان بچسباند.

صربستان برای جبران این گل حملات فراوانی روی دروازه پرتغال ترتیب داد و چندین بار تا مرز رسیدن به گل نیز پیش رفت اما درخشش دروازه بان و مدافعان پرتغال، مانع از رسیدن میزبان به گل شد تا نیمه اول با برتری یک گله پرتغال به اتمام برسد.

صربستان نیمه دوم را با انگیزه جبران گل خورده و با پرس شدید در میانه میدان شروع کرد. سانتوس، مربی پرتغال، دنی را در نیمه دوم بیرون کشید و ادر را به جای او وارد زمین کرد. صربستان پس از دو ضربه خطرناک کولاروف و ماتیچ، سرانجام موفق به زدن گل تساوی شد.
با همکاری خوب ماتیچ و لیائیچ در سمت چپ، توپ در موقعیت مناسبی به کولاروف رسید، سانتر زمینی و رو به عقب ستاره سیتی، درون محوطه جریمه به توزیچ رسید تا او با ضربه ای دقیق، گل تساوی را وارد دروازه پرتغال کند. این یازدهمین گل ملی توزیچ بود.

پس از این گل، صربستان به فشار روی دروازه پرتغال ادامه داد اما بازهم تیم میهمان بود که به گل دست یافت. دقیقه 77، توزیچ در میانه میدان توپ را از دست داد، الیزئو با تصاحب این توپ از منطقه چپ پیشروی کرد و با یک پاس به عقب، موتینیو را در موقعیت شوتزین قرار داد. ضربه دقیق این بازیکن از 20 متری وارد دروازه صربستان شد تا پرتغال یک بار دیگر پیش بیفتد.

پس از این گل، کولاروف به دلیل اعتراض به داور با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. دقیقه 81 نیز ماتیچ با یک حرکت غیرورزشی و مضروب کردن بازیکن پرتغال، کارت قرمز مستقیم گرفت تا صربستان 9 نفره به کار ادامه دهد.
در ادامه نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا پرتغال در دیداری تشریفاتی در زمین صربستان، با نتیجه 2-1 پیروز شود.

دیدگاه‌ها