کد خبر : 1603148 | 18 فروردين 1398 ساعت 18:34 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلوی سپاهان و پدیده انگار ما مدعی قهرمانی بودیم، نه آنها؛

جعفری: مردم در خوزستان روزهای پراسترسی دارند

مدافع تیم فولاد خوزستان امیدوار است سال 98 برای تیمش حکم جبران بدشانسی های سال قبل را داشته باشد و خودش نیز به آرزوی بزرگ فوتبالی خود برسد.

جعفری: مردم در خوزستان روزهای پراسترسی دارند

به گزارش ورزش سه، فرزاد جعفری با نمایش خوب خود در سمت راست خط دفاعی فولاد مقابل پدیده یکی از بهترین بازیکنان هفته بیست و چهارم لیگ برتر بود. او در گفت و گو با ورزش سه پیرامون بازی اخیر تیمش اظهار داشت: ما برای برد به زمین رفته بودیم و در دقایق اول هم خیلی حمله کردیم ولی به نتیجه نرسید. موقعیت های زیادی از جمله تک به تک هم داشتیم ولی گل نشد. خدا را شکر یک ارسال من توسط شیمبا گل شد. گرما هم خیلی تاثیر داشت. شرایط دو تیم طوری بود که موقعیت های زیادی روی دروازه ها ایجاد شد. در ادامه پنالتی دادیم و بازی مساوی شد. نیمه دوم برای برد رفتیم ولی هرچه زدیم به تیر یا به بازیکنان پدیده خورد. 

 

او افزود: نیم فصل اول اگر 7 امتیاز بیشتر می گرفتیم، قطعا این بازی مقابل پدیده خیلی محکم تر و با انگیزه چندین برابر به زمین می رفتیم تا کسب سهمیه کنیم. ما هرچه از دست دادیم، مربوط به نیم فصل اول است. البته در نیم فصل دوم هم سه بازی بدشانسی آوردیم. مقابل سایپا یک توپ آوردند و گل شد. مقابل نساجی 2 گل الکی خوردیم. حتی روبروی استقلال هم نیمه دوم چندین موقعیت داشتیم که گل نشد. تیم ما در نیم فصل دوم متحول شد و منسجم و تاکتیکی شدیم. به هرحال خواست خدا بوده که اندوخته نیم فصل اول ما کم باشد. به بازی های آینده امیدوار هستیم. همه دیدند که مقابل تیم های بالای جدولی نه تنها کم نداشتیم، حتی از نظر موقعیت سازی سرتر هم بودیم.

 

جعفری در مورد شروع سال جدید برای فولاد گفت: افشین خان می گوید که بازی به بازی چه می خواهیم و چطور باید کار کنیم. قطعا امسال همه بچه ها کار را طوری شروع کرده اند که بهترین نتایج را برای فولاد بیاوریم. این روند در سال 98 ادامه پیدا می کند. در سال 97 خیلی بدشانس بودیم اما امسال می خواهیم جبران کنیم.

 

مدافع اهل بهبهان تیم فولاد همچنین درباره حوادث اخیر استان خوزستان اظهار داشت: متاسفانه چند روز است آب و هوا مساعد نبوده و سدها پر شده است. مجبور هستند آب ها را به سمت رودخانه رها کنند که خدای نکرده اتفاق بدتری نیافتد. همه دارند کمک می کنند که کمترین ضرر به مال و جان مردم برسد. متاسفانه این پدیده زیاد قابل پیش بینی نیست. انشاالله در روزهای آتی شرایط بهتر می شود. هواشناسی امروز و فردا را بارندگی اعلام کرده است. در خوزستان و البته دیگر استان هایی که درگیر سیل بوده اند، مردم روزهای پر استرسی را می گذرانند. کسی که تا دیروز در خانه اش نشسته، حالا می بیند که همه چیز نابود شده است. محصولات کشاورزی از بین رفته و شرایط دردناک است. هرکسی که خودش را جای این مردم بگذارد، غم آنها را متوجه می شود. انشاالله به لطف خدا و کمک مسئولان وضعیت بهتر می شود. همه کمک کنند شرایط بهتر شود و خسارت ها جبران شود. مردم ما فهمیده هستند و همیشه در بدترین شرایط کمک می کنند. من خودم هم این کمک ها را به چشم می بینم.

 

1395625


جعفری درباره میزبانی های فولاد در ورزشگاه جدید و اختصاصی خود گفت: این دو بازی شرایط خاصی داشت. با دو تیم بالای جدولی بازی کردیم و آنها هم قطعا می خواستند از کورس قهرمانی عقب نیافتند. واقعا خوب بازی کردیم. سپاهان را با یک پنالتی مساوی کردیم که پنالتی نبود. چند موقعیت بهتر از تیم سپاهان داشتیم. در مقابل پدیده هم خیلی خوب بودیم. انگار ما بودیم که مدعی قهرمانی هستیم. جو این ورزشگاه برای همه تیم های حریف سخت است. کاش نیم فصل اول هم اینجا بازی می کردیم. جو اینجا خیلی سنگین است. نمی خواهم بگویم از پیش برنده هستیم، ولی از نظر روحی روانی و تاکتیک خیلی سرتر هستیم.

 

وی افزود: شرایط چمن ورزشگاه روز به روز بهتر می شود. مثل اروپا قبل از بازی چمن را خیس می کنند که توپ راحت حرکت کند و پاس ها سریع تر برسد. از نظر نگهداری و حرفه ای بودن مجموعه، همه دارند تمام تلاش خود را می کنند. هواداران ما هم از مدتها قبل این فرهنگ سازی را در ورزشگاهی که متعلق به خودشان است، انجام می دهند و زباله ها را بعد از هر بازی جمع می کنند. فوتبال ایران باید اینطور اتفاقات را ببیند و فرهنگ سازی ایجاد شود. این ورزشگاه مال آنها است و کاری که می کنند، عالی است.

 

مدافع فولاد درباره آرزویش برای سال جدید نیز گفت: سال قبل خیلی سختی کشیدم. 2 سال در ملوان و سال قبلش که کارتم باطل شد و نتوانستم فوتبال بازی کنم نیز دشوار بود و از نظر روانی روی من تاثیر گذاشت. سال قبل هم از نظر مالی و خانوادگی مشکلاتی بود که فکرم را درگیر می کرد. اما خدا را شکر بعضی از مسائل شخصی را حل کردم. انشاالله امسال متمرکز روی کارم باشم. فکر می کنم تیم ملی حقم بوده و به آن نرسیده ام.

 

جعفری در مورد بازی بعدی فولاد مقابل اس خوزستان اظهار داشت: من خودم در استقلال خوزستان بازی کرده ام و الان متاثر هستم از دیدن شرایط سخت این تیم. با تمام وجود مقابل ما به زمین می آیند ولی ما هم قطعا برای برد به زمین می رویم. می خواهیم تا جایی که ممکن است، اختلاف با صدر را کم کنیم. همه توانمان را برای این می گذاریم.

 

او در مورد شرایط نامناسب سه تیم خوزستانی در جدول لیگ برتر نیز افزود: اگر بخش خصوصی از این تیم ها حمایت کند، شرایط خیلی بهتر می شود. در وضعیت مالی فعلی، تیم ها به هم ریخته اند اما خصوصی ها اگر کمک کنند، پتانسیل خوزستان این است که 4 تیم موفق در لیگ داشته باشد.

دیدگاه‌ها