کد خبر : 1586109 | 03 بهمن 1397 ساعت 11:42 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

میزبان جام ملت‌ها به استقبال کانگوروها رفت

رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها باعث شد تا رسانه های میزبان از امروز به استقبال از این بازی حساس بروند.

میزبان جام ملت‌ها به استقبال کانگوروها رفت

به گزارش "ورزش سه"، امارات برای دومین بار میزبانی جام ملت ها در قاره آسیا را برعهده گرفت به این امید که با هزینه سرسام آور این میزبانی دوباره طعم حضور در بازی نهایی همچون سال 96 را بچشد. اما نمایشی که این تیم با هدایت آلبرتو زاکه رونی از خود ارائه داد مورد توجه هیچ کس قرار نگرفت به خصوص در بازی با قرقیزستان که انتقادات بی شماری را روانه اردوی اماراتی ها کرد.


بعد از ماراتن 120 دقیقه ای با قرقیزها و برتری شکننده 3-2 که با خوش شانسی تمام میزبان رقم خورد رسانه های این کشور از امروز تمام تمرکز خود را روی جدال با استرالیا مدافع عنوان قهرمانی جام ملت ها در بازی یک چهارم نهایی قرار دادند تا هم روحیه تیم را بالا ببرند هم کمی از فضای انتقادی روزهای اخیر فاصله بگیرند.


البیان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روزنامه این کشور امروز با انتشار تصویری از تمرینات شب گذشته ملی پوشان امارات به استقبال رویارویی با کانگوروها رفت و نوشت:« امارات خود را برای شکاری دیگر این بار از نوع کانگورو آماده می کند». جدال میزبان با استرالیا جمعه شب در ابوظبی برگزار می شود و اماراتی ها امیدوار هستند طرفداران این کشور برخلاف بازی با قرقیز استقبال خوبی داشته باشند.

 

1375566

 

دیدگاه‌ها