کد خبر : 1611294 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 13:52 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی قرارداد هافبک عراقی روی هواست

پرسپولیس پول تمدید قرارداد بشار رسن را ندارد

احتمال بازگشت بشار رسن با پیراهن شماره 5 پرسپولیس به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ نزدیک به صفر پیش بینی می‌شود.

پرسپولیس پول تمدید قرارداد بشار رسن را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن یکی از خریدهای جالب توجه پرسپولیس در فصل هفدهم محسوب می‌شد؛ بازیکنی که با توجه به شرایط سنی و کیفی‌اش می‌توانست روزهای خوبی برای این تیم هم از حیث مالی و هم فنی شکل دهد. رسن خیلی زود توانست با نمایش کیفی خود هواداران پرسپولیس را به اعتماد بالایی از خود نزدیک کند و اوج درخشش او در جدال با الاهلی عربستان در همان روزهای ابتدایی حضورش بود. رسن با پیراهن شماره 55 پرسپولیس به ستاره مرحله یک چهارم و نیمه نهایی این تیم در آن مقطع تبدیل شد و در ادامه نیز با درخشش خود باعث شد تا نگرانی کمی بابت جدایی زودهنگام سروش رفیعی شکل گیرد.


اکنون اما شرایط کاملا علیه این بازیکن شده است؛ مشکلات مالی و گرانی ارز از یک طرف و مصدومیت او از ناحیه کتف که در تمامی این مدت به همراهش بوده از سوی دیگر باعث شد تا پرسپولیس تمایل چندانی برای ادامه همکاری با او از خود نشان ندهد و این مساله شایعه پایان همکاری او با سرخپوشان را بعد از دو فصل پررنگ‌تر کند.


بشار رسن که پیش از جدال با نفت مسجد سلیمان در هتل اوین با انتشار عکسی از خود در کنار سیدجلال حسینی در حال امضای تمدید قرارداد خبرساز شده بود، اکنون با گمانه‌زنی‌های بزرگی همراه شده است. اواخر فصل بود که زمزمه پیشنهادات خارجی این بازیکن تکنیکی مطرح شد و مقصد او لیگ ستارگان قطر اعلام شد. این در حالی بود که هواداران پرسپولیس با اتکا به عکس مربوط به تمدید قراردادش این مساله را باور نداشتند.


اکنون اما صحبت‌هایی جدید در این خصوص شنیده می‌شود و گفته شده آن قرارداد با بندهایی همراه بوده که اعم آنها مسائل مالی و دریافتی این بازیکن برای اجرایی شدن آن است. بشار رسن که توافق مالی خود را با پرسپولیس به امضا رسانده با توجه به مشکلات ارزی اکنون با بی اعتنایی باشگاه برای تامین خواسته‌هایش همراه شده است. مساله‌ای که می‌تواند او را به نزدیکی در خروجی و پایان همکاری نزدیک کند.


همانطور که رسانه‌های عربی طی چند وقت اخیر صحبت‌هایی در خصوص آینده او مطرح کرده‌اند، بعید نیست این بازیکن بعد از عمل جراحی کتف که دوری دو ماهه او را در پی خواهد داشت و بعد از آن حضور در کمپ اسپایر برای پیگیری مراحل درمانی، برای بازگشت به پرسپولیس و پوشیدن دوباره پیراهن شماره 5 به توافق دست نیابد.


اما سیاست باشگاه پرسپولیس در این رابطه عجیب به نظر می‌رسد؛ باشگاه پرسپولیس در شرایطی تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن با توجه به ترافیک در خط میانی و بازگشت سروش رفیعی و البته مشکلات ارزی نشان نمی‌دهد که این بازیکن اکنون در ویترین نقل و انتقالاتی این باشگاه قرار دارد و مطمئنا پیشنهادات مناسبی دارد که می‌تواند باشگاه به آن به عنوان یک سودآوری مالی مناسب چشم داشته باشد. در صورتی که بخشی از مطالبات مالی این بازیکن برآورده شود و قرارداد به شکل رسمی معتبر شود، آنها قادر خواهند بود با قبول پیشنهادبه مبلغ مناسب رضایتنامه این بازیکن که حداقل 300 هزار دلار می‌توان پیش بینی کرد، به منبع مناسبی برای جایگزینی و اندوخته باشگاه دست پیدا کنند.


مساله‌ای که البته از سوی باشگاه جدی گرفته نمی‌شود و آنها به دنبال این هستند در شرایط فعلی و با توجه به مشکلات اقتصادی و ارزی قید ادامه همکاری و تمدید قرارداد با رسن را بزنند.

دیدگاه‌ها