کد خبر : 1612124 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 13:37 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مردم اصفهان برایمان سنگ تمام گذاشتند

قلعه‌نویی: در حذفی دین‌مان را به هواداران ادا می‌کنیم

سرمربی تیم سپاهان از مردم اصفهان بابت حمایت‌هایشان تشکر و ابراز امیدواری کرد مسیر روبه رشد تیمش تا فینال حذفی ادامه پیدا کند.

قلعه‌نویی: در حذفی دین‌مان را به هواداران ادا می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی‌ها شب گذشته امیدوار بودند که پارس جنوبی بتواند معجزه کند و در ورزشگاه خانگی خود پرسپولیس را شکست دهد اما این اتفاق نیفتاد و آنها به نایب قهرمانی اکتفا کردند. سپاهان دیشب استقلال خوزستان را شکست داد ولی این 3 امتیاز دردی از آنها برای قهرمانی دوا نکرد.


بعد از این بازی امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان به نشست خبری نرفت و میگوئل تکسیرا دستیارش صحبت‌هایی را انجام داد. حالا قلعه‌نویی در اظهارنظر کوتاهی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: از مردم اصفهان بابت حمایت‌هایشان در طول فصل گذشته تشکر می‌کنم. آنها تا همین شب گذشته در هر بازی جو فوق‌العاده‌ای راه انداختند و به تیم ما انرژی دادند. از تک تک شان ممنونم و امیدوارم در آینده بتوانیم شرایط بهتری را برایشان رقم بزنیم.


وی افزود: ما باید این مسیر و شادی را تا فینال جام حذفی امتداد بدهیم و دین‌مان را به این هواداران ادا کنیم. نهایت تلاشمان را می‌کنیم در دیدارهای بعدی هم موفق باشیم و هواداران را از عملکردمان راضی کنیم.

دیدگاه‌ها