کد خبر : 1613970 | 05 خرداد 1398 ساعت 14:08 | 497 بازدید | 0 دیدگاه

حضور مربی قزاق در ایران منتفی شد؟

اردوی تیم ملی بوکس بدون حضور"نیازیمبتوف"

اردوی تیم ملی بوکس کشورمان در حالی این روزها پیگیری می‌شود که شنید‌ها حاکی از آن است فدراسیون بوکس ایران به دلیل مشکلات مالی موفق به جذب"بولت نیازیمبتوف" قزاقستانی برای هدایت تیم ملی بوکس ایران نشده است.

اردوی تیم ملی بوکس بدون حضور"نیازیمبتوف"

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، پس از نتایج رقم خورده از سوی تیم ملی بوکس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان از نیاز بوکس ایران به مربی خارجی برای موفقیت در آسیا و جهان خبردادند. آنها مدعی شدند که رمز موفقیت بوکس ایران حضور مربی خارجی در راس تیم‌ ملی کشورمان است.

 

در همان مقطع رئیس فدراسیون بوکس ایران عکسی از بولت نیازیمبتوف، سرمربی قزاقستانی را در فضای مجازی منتشر کرد و مدعی شد که گزینه اول و آخر فدراسیون بوکس  جذب بولت نیازیمبتوف است. در همان مقطع مسئولان فدراسیون خبر از مذاکرات موفقیت آمیز و حتی توافقات اولیه با مربی قزاق را دادند و مدعی شدند تا چند روز آینده وی برای آغاز فعالیت خود به ایران سفر خواهد کرد، اما این در حالی است که هنوز خبری از مربی قزاقستانی نیست و اردوهای تیم ملی بوکس ایران بدون سرمربی پیگیری می‌شود.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از اسپانسرهای تیم ملی که قول پرداخت حقوق 4 هزاردلاری بولت نیازیمبتوف را داده بودند گویا از تصمیمی که گرفته‌اند، منصرف شده‌اند و احتمالا حضور مربی خارجی در ایران منتفی شده است! البته مسئولان فدراسیون بوکس ایران در تلاش هستند تا شاید بتوانند از طریق صالحی نایب رئیس فدراسیون بوکس ایران که البته دوست صمیمی استکی است، حقوق ماهیانه 4 هزار دلاری سرمربی قزاقستانی را تقبل کنند تا بوکس ایران با مربی خارجی در مسابقات جهانی حضور داشته باشد.

 

در هر صورت علی استکی به عنوان مدیر فنی تیم ملی مسئولیت بوکس ایران را برعهده دارد و تمام تمرینات ملی پوشان زیر نظر وی پیگیری می‌شود. به هر حال تا آغاز مسابقات جهانی روسیه فرصت خوبی باقی مانده و قطعا بوکس ایران برای کسب سهمیه المپیک تا مسابقات جهانی فرصت خوبی دارد تا به اوج آمادگی خود برسد. البته خبرها حاکی از آن است که شرایط خوابگاه و تغذیه ملی پوشان در وضعیت ایده آلی قرار دارد و قطعا فضا برای کسب سهمیه المپیک برای بوکس ایران مهیا است. 

 

لازم به یادآوری است، مربی قزاقستانی و گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران، هدایت تیم‌های ملی بوکس ترکیه، عراق، کره‌جنوبی و همچنین تیم‌های جوانان قزاقستان، آلبانی را در کارنامه خود دارد و از مربیان سه ستاره فدراسیون جهانی بوکس است.

 

دیدگاه‌ها