کد خبر : 997233 | 08 دی 1391 ساعت 17:57 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

غدیری:

شهرداری یاسوج پولی برای خرید بازیکن ندارد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: شهرداری آهی در بساط ندارد و تنها با غیرت و حمیت مجموعه باشگاه است که توانسته‌ایم در جایگاه شایسته کنونی قرار داشته باشیم.

شهرداری یاسوج پولی برای خرید بازیکن ندارد
جمشید غدیری امروز و در پایان بازی با شهرداری بندرعباس که منجر به پیروزی این تیم در برابر حریف هرمزگانی خود شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج جز بی‌بضاعت‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور است که مسئولان استانی به فکر این تیم نیستند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: در نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال کشور نه تنها نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم بلکه سه بازیکن خود را نیز از دست دادیم که نشان دهنده بی‌بضاعتی این تیم است.
وی تصریح کرد: در مقابل همه تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور حسرت مدیریت تیم ما را می‌خورند چرا که شهرداری یاسوج دارای کادر مدیریتی منضبط و با اقتدار است.
غدیری ادامه داد: نگین‌تاجی و مجموعه شورای شهر همگی حامی و پشتیبان تیم ما هستند و از این بابت دغدغه‌ای نداریم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج همه عوامل فوتبال در استان را همراه با تیم شهرداری دانست و گفت: از هیئت فوتبال تا تربیت بدنی همه دارای تعامل سازنده با تیم هستند و باید از حضور هوشمندانه مدیرکل تربیت بدنی در همه بازی‌های این تیم در ورزشگاه قدردانی کنم.
غدیری در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که چرا از همه توان تهاجمی خود در بازی‌های خانگی استفاده نمی‌کنید، تصریح کرد: در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم ضعیف وجود ندارد و ما هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم.
وی ادامه داد: البته ما به ذائقه هوادار و تماشاگر نیز احترام می‌گذاریم ولی باید به این نکته توجه داشت که نمی‌توان همه ظرفیت‌ها را در زمین بازی مورد استفاده قرار داد.
غدیری در جواب انتقاد برخی افرادی که معتقدند صمد اکبری دیگر توان گذشته برای بازی 90 دقیقه‌ای را ندارد، گفت: صمد احتیاج به بازسازی دارد و باید به او میدان بدهیم چرا که توان او برای ما در بسیاری از بازی‌های بزرگ همچون بازی گذشته با ذوب‌آهن به اثبات رسیده است.

دیدگاه‌ها