کد خبر : 1617446 | 23 خرداد 1398 ساعت 16:59 | 667 بازدید | 0 دیدگاه

اهداء مدال بانو ملی‌پوش تکواندو به آستان قدس

مشهد- مهلا مؤمن زاده، اولین مدال جهانی خود و دومین مدال نقره جهانی تاریخ تکواندو بانوان ایران را به آستان قدس رضوی اهداء کرد.

اهداء مدال بانو ملی‌پوش تکواندو به آستان قدس

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، مراسم اهدا اولین مدال جهانی و دومین مدال نقره جهانی تاریخ تکواندو بانوان ایران توسط مهلا مؤمن زاده ملی پوش کشور ظهر پنجشنبه در مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد.

 

قهرمان تکواندو کشور که خواهر زاده شهید جنگ تحمیلی «حسین غیاثوند» نیز هست در این مراسم گفت: قبل مسابقات کنار مزار شهدا میثاق بستیم تا مثل شهدا که در میدان جنگ افتخارآفرین بودند، در میادین ورزشی برای کشورمان افتخار کسب کنیم.

 

مهلا مؤمن زاده تصریح کرد: نذر کردم که در صورت کسب مدال، آن را به شهید غیاثوند تقدیم کنم. امروز مدالم را با پلاک دایی شهیدم عوض می‌کنم.

 

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان نیز در این مراسم گفت: اولین مدال نقره بانوان را کیمیا علیزاده دریافت کرد و دومین مدال تاریخ‌ساز ورزش تکواندو بانوان را مهلا مؤمن زاده کسب کرده است که فاصله چندانی تا دریافت مدال طلا نداشت.

 

سیدمحمدرضا پولادگر افزود: چنین حرکت‌های فرهنگی با نگاه شهدا صورت می‌گیرد و ما به این اقدام باور قلبی داریم و در این راستا تاکنون چهار یادواره شهید در فدراسیون تکواندو برگزار کرده‌ایم.


وی اضافه کرد: اقدام مؤمن زاده در اهدای مدال برای نخستین بار نیست که اتفاق می‌افتد، در مسابقات جاکارتا هم چهار قهرمان ما مدال‌های خود را به شهدا تقدیم کردند که باید از این ورزشکاران نیز تجلیل شود تا الگویی برای دیگر ورزشکاران باشد.

 

در این مراسم خانواده‌‎ شهید حسین غیاثوندی، حجت‌الاسلام پژمان‌فر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، سیدمحمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و جمعی از خادمیاران رضوی حضور داشتند.

 

دیدگاه‌ها