کد خبر : 1618486 | 28 خرداد 1398 ساعت 17:28 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: چه کسی از بازی کنار نیمار بدش می آید؟

لوئیس سوارز مثل دیگر ستاره های بارسا مشتاق بازگشت نیمار است و این روزها شایعات پیرامون این ستاره برزیلی، حکایت از بازگشت احتمالی او دارند.

سوارز: چه کسی از بازی کنار نیمار بدش می آید؟

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بین سال های 2013 تا 2017 برای بارسلونا بازی می کرد و سپس با قراردادی بحث برانگیز که 222 میلیون یورو نصیب بارسا کرد، راهی پی اس جی شد. این روزها گفته می شود که نیمار در فهرست خروجی پی اس جی قرار گرفته و احتمال بازگشت او به بارسا وجود دارد.

 

 

1160295

 

 

لوئیس سوارز که زمانی همراه مسی و نیمار، مثلث مخوف MSN را تشکیل داده بودند، در مورد شایعات بازگشت نیمار گفت:« بهترین سال های فوتبالم را کنار بهترین بازیکن دنیا یعنی مسی و دومین بازیکن برتر دنیا یعنی نیمار پشت سر گذاشته ام. این برای من مایه افتخار است. سال 2015 با هم فاتح سه گانه شدیم و بهترین فصل فوتبالی من رقم خورد. چه کسی از بازی کنار نیمار بدش می آید؟ هم تیمی بودن با او لذت بخش است ولی نیمار اکنون بازیکن پی اس جی است و در فصل نقل و انتقالات، همیشه شایعاتی در مورد او شنیده می شود.»

 

سوارز در مورد جذب یک مهاجم جدید برای بارسا گفت:« هر کسی باید نقش خودش در تیم را بپذیرد. من 32 سال دارم و به زودی 33 ساله خواهم شد. بدیهی است که بارسا نیاز به جذب یک مهاجم جدید دارد. سران باشگاه باید یک مهاجم جوان را نه فقط برای رقابت با من که برای موفقیت بارسا به خدمت بگیرند.»

 

 

گریزمان:« سال گذشته هم گفتم که گریزمان بازیکن باکیفیتی است ولی او بازیکن اتلتیکو است و درست نیست که در مورد بازیکن تیم دیگر، گمانه زنی کنم.»

دیدگاه‌ها