کد خبر : 1617617 | 24 خرداد 1398 ساعت 18:42 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید نه؛ پاسخ مثبت پوگبا به یوونتوس

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، علاقمند به انتقال به یوونتوس برای فصل بعد است.

رئال مادرید نه؛ پاسخ مثبت پوگبا به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی های متوالی فصول اخیر و عدم توفیق در کسب سهمیه لیگ قهرمانان باعث ناراحتی پل پوگبا شده و نشریه اکیپ امروز مدعی شد این هافبک 26 ساله و فرانسوی قصد دارد به هر نحوی منچستریونایتد را در تابستان امسال ترک کند.

 

اما گاتزتا دلا اسپورت ساعت قبل خبر از توافق پوگبا با یوونتوس و پاسخ مثبت این بازیکن به مدیران بیانکونری برای بازگشت به تورین در تابستان امسال داد و حالا مدیران باشگاه ایتالیایی باید به دنبال جلب رضایت سران یونایتد باشند.

 

1412336

 

یونایتد برای فروش پوگبا رقمی حداقل 150 میلیون یورویی تعیین کرده اما ممکن است یوونتوس با وارد کردن بازیکنانی چون ژائو کانسلو، داگلاس کاستا یا برخی دیگر از بازیکنان خود، برای کاهش رقم پرداختی به یونایتد تلاش کند.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که رئال مادرید و زین الدین زیدان نیز به شدت در تلاش برای جلب رضایت پل پوگبا برای انتقال به برنابئو هستند اما به نظر می رسد این هافبک فرانسوی بازگشت به تیم سابق خود را ترجیح می دهد و انتقال به یوونتوس، هدف اصلی وی در تابستان امسال است. پل پوگبا در سال 2016 و به عنوان گران ترین بازیکن وقت تاریخ فوتبال با رقم 105 میلیون یورو از یوونتوس راهی منچستر یونایتد شد اما حالا و بعد از 3 فصل، وی دوباره قصد بازگشت به تورین را دارد.

دیدگاه‌ها