کد خبر : 1622074 | 16 تیر 1398 ساعت 11:50 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از عدم شرکت گریزمان در تمرین اتلتیکو

بارسا برای گریزمان 120 میلیون یورو می‌پردازد

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید تمایل فراوانی برای انتقال به بارسلونا دارد و موندو دپورتیوو می‌گوید بارسا مبلغ بند آزادسازی او را به زودی به اتلتیکو پرداخت می‌کند.

بارسا برای گریزمان 120 میلیون یورو می‌پردازد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای انتقال گریزمان به بارسلونا پیچیده شده و بیانیه دیروز باشگاه اتلتیکومادرید شرایط را دشوار ساخته است. باشگاه اتلتیکومادرید مذاکره بارسلونا با گریزمان در اواخر فصل را بی احترامی به این تیم دانسته و از ستاره فرانسوی خود خواسته در تمرینات پیش فصل روخی بلانکوس شرکت کند. اتلتیکو اعلام کرده در این صورت بند آزادسازی گریزمان را فعال خواهد کرد ولی موندو دپورتیوو می گوید بارسا مبلغ این بند آزادسازی را خواهد پرداخت. 

 

1390174

 

اما نشریه مارکا ساعتی قبل مدعی شد گریزمان به باشگاه اتلتیکومادرید اطلاع داده علاقه ای به شرکت در تمرینات پیش فصل ندارد و از رفتار آنها ناامید شده است. البته مدیران اتلتیکو به گریزمان وعده داده اند برای جدایی به وی کمک خواهند کرد.

 

این در حالیست که مشکلات اتلتیکومادرید با بارسلونا پابرجاست و مدیران این تیم قصد دارند از بارسلونا به دلیل مذاکره در وقت غیرقانونی شکایت کنند.

 

گریزمان علاقه داشت با حالت دوستانه از اتلتیکومادرید جدا شود اما حالا از مدیران این باشگاه خواسته سریعا شرایط انتقال او به بارسلونا را فراهم کنند. هفته آینده بند آزادسازی 120 میلیون یورویی فعال می شود اما بارسا امیدوار است با مذاکره قادر به خرید ستاره فرانسوی باشد و اگر این اتفاق رخ نداد، چاره ای جز پرداخت بند آزادسازی باقی نخواهد ماند.

 

موندو دپورتیوو در گزارش امروز خود می‌گوید انتقال گریزمان با پرداخت بند آزادسازی 120 میلیون یورویی او انجام خواهد شد.

 

گریزمان که پیش از این از طریق وکلای خود به اتلتیکو مادرید اطلاع داده بود که در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد و اتلتیکو مادرید حالا تصمیم دارد با فعال کردن بند آزادسازی 120 میلیون یورویی او به گریزمان و بارسلونا پاسخ داده و ناراحتی خود از اقدامات ستاره فرانسوی و باشگاه بارسلونا را علنی کند.

 

1417619

 

بر اساس الزامات حقوقی قرارداد گریزمان و اتلتیکو در صورتی که گریزمان در اولین تمرین فصل اتلتیکو شرکت نکند، تنها چند روز فرصت خواهد داشت تا با حضور در مقر سازمان لیگ، مبلغ بند آزادسازی‌اش یعنی 120 میلیون یورو را به حساب اتلتیکو مادرید واریز کرده و پس از آن بازیکن آزاد است و می‌تواند با هر باشگاهی که مایل باشد قرارداد امضا کند.

 

موندو دپورتیوو می‌گوید با اینکه گریزمان و بارسا تا پایان ماه جولای برای پرداخت این مبلغ 120 میلیون یورویی زمان خواهند داشت ولی به احتمال زیاد این مبلغ ظرف چند روز آینده تا پایان هفته به حساب اتلتیکو واریز خواهد شد تا معرفی گریزمان به عنوان بازیکن جدید بارسا هر چه زودتر انجام شود.

 

علت عجله بارسا برای پرداخت 120 میلیون یوروی بند آزادسازی گریزمان و قطعی کردن سریعتر انتقال او این است که اردوی پیش‌فصل بارسلونا از روز 14 جولای آغاز شده و مدیران بلوگرانا می‌خواهند گریزمان را از اولین روز اردوی پیش‌فصل به هواداران‌شان معرفی کرده و در اختیار سرمربی تیم، ارنستو والورده قرار دهند.

 

دیدگاه‌ها