کد خبر : 1620555 | 07 تیر 1398 ساعت 21:05 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

با عقد قراردادی یک ساله

رسمی: تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان شد (عکس)

سرمربی سابق پارس جنوبی جم به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان انتخاب شد.

رسمی: تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در روزهای گذشته شنیده شد که مهدی تارتار سرمربی سابق تیم فوتبال پارس جم جنوبی  به علت مشکلات مالی  از هدایت نفت m.i.s در لیگ نوزدهم منصرف شده است عصر امروز با حضور در دفتراین باشگاه با عقد قراردادی به عنوان سرمربی نماینده مسجد سلیمان انتخاب شد.


 این در حالی است که محمود فکری، سیروس پورموسوی و نادر دست‌نشان و اکبر میثاقیان نیز از جمله گزینه‌های سرمربیگری نفت مسجدسلیمان بودند.


مهدی تارتار 46 ساله سابقه مربی گری در تیم های به ترتیب  راه آهن  ، داماش، گهر زاگرس، گسترش فولاد،  صبای قم، و پارس جنوبی را بر عهده داشته است  و جزو مربیانی است که با توجه به سن و سالش جزو مربیان با تجربه لیگ به شمار می آید و حالا نفت مسجد سلیمان هفتمین تیمی است که او هدایتش را بر عهده می گیرد.تارتار در فصل گذشته دو  نیم فصل کاملا متفاوت را پشت سر گذاشت . او به همراه پارس جنوبی در نیم فصل اول  با 5 برد و 4 تساوی و 6 باخت در جایگاه ششم جای گرفت اما تارتار معتقد است در نیم فصل دوم،مشکلات مالی تمرکز این تیم را بر هم  زد و این بار جنوبی تنها با  1 برد ، 5 تساوی و 8 باخت با 6 پله سقوط در جایگاه 12 قرار گرفت.

 

1415855

دیدگاه‌ها