کد خبر : 1622367 | 17 تیر 1398 ساعت 09:46 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه تفنگدار آمریکا در جام جهانی

مگان راپینو، آلکس مورگن و سامانتا میواس سه ستاره بی چون چرای تیم زنان آمریکا در جام جهانی بودند.

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال زنان آمریکا در جام جهانی موفق شد به عنوان قهرمانی دست یابد تا پر افتخارترین تیم فوتبال بانوان لقب بگیرد. مگان راپینو در پایان این رقابت ها برنده توپ طلا در جام جهانی زنان شد و به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد.

 

در بین بازیکنان تیم ملی آمریکا نام سه بازیکن به چشم می خورد که هر کدام در این دوره موفق شدند عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارند و این سه بازیکن روی 23 گل از 26 گل آمریکا تاثیر مستقیم داشتند.

 

مگان راپینو بازیکن کهنه کار آمریکایی ها شش گل وارد دروازه حریفان کرد و دو پاس گل به ثبت رساند تا با این عملکرد جایزه بهترین بازیکن جام جهانی را تصاحب کند. این بازیکن با 34 سال سن موفق شد در فینال مسابقات گلزنی کند تا مسن ترین گلزن فینال جام جهانی نیز باشد.

 

1417870

 

دیگر چهره درخشان تیم ملی آمریکا آلکس مورگن می باشد که در دیدار با تایلند فراتر از یک ستاره ظاهر شد و چند گل و چند پاس گل به نام خود به ثبت رساند. وی در این دوره از بازی ها 6 گل و 3 پاس گل جلوی نام خود درج کرد تا موثر ترین بازیکن آمریکا لقب بگیرد.

 

1417871

 

سامانتا میواس 26 ساله هرچند به اندازه مورگن و راپینو نتوانست گل بزند ولی بیشتر از هر بازیکنی پاس گل داد. او به روی شش گل آمریکا تاثیر مستقیم داشته است و با زدن 2 گل و 4 پاس گل در ترکیب آمریکا درخشید. میواس توانست با 4 پاس گل به همراه شریدا اسپیتسه هلندی عنوان بهترین پاسور جام را به نام خود ثبت کند.

 

1417872

دیدگاه‌ها