کد خبر : 1624727 | 27 تیر 1398 ساعت 19:26 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو نشان نقره حاصل تلاش بریمانلو و خجسته

روز نخست از رقابتهای جودو بین المللی قزاقستان با دو مدال نقره برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

دو نشان نقره حاصل تلاش بریمانلو و خجسته

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ۱۷۵ جودوکار از ۱۱ کشور در شهر آکتائو آغاز شد که هر دو نماینده ایران موفق به کسب نشان نقره شدند. در وزن ۶۶- کیلوگرم علیرضا خجسته بعد از یک دور استراحت، «شمشایف» و «رمضان تائوبا» از قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

 

خجسته در این مرحله «مراد چوپانوف» از روسیه را شکست داد و به دیدار پایانی صعود کرد و در این دیدار برابر در پیکار با «کوانوف» دیگر جودوکار میزبان بازنده شد و به نشان نقره بسنده کرد.

 

محمدمحمدی بریمانلو دیگر جودوکار ایران در روز نخست و در وزن ۷۳- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس «رخمت البک» از تاجیکستان را از پیش رو برداشت و در ادامه با پیروزی برابر «کیم سئونگ» از کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله «ساموئل بابینیان» از روسیه را شکست داد و در مبارزه نهایی هم «ایوب خاژلیف» دیگر جودوکار روسی باخت و نقره گرفت.

 

طبق برنامه‌ریزی انجام شده فردا و در روز پایانی جودوکاران اوزان ۸۱، ۹۰ و ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت. مهدی فتحی پور در ۸۱- کیلوگرم مقابل آرجینستو از قزاقستان قرار می‌گیرد. محمد ملک محمدی در ۹۰- کیلوگرم سامانوف از قزاقستان را پیش رو دارد. رامین صفویه نیز در ۱۰۰- کیلوگرم مقابل رابسییمبک از قزاقستان روی تاتامی می‌رود.

 

دیدگاه‌ها