کد خبر : 1624827 | 28 تیر 1398 ساعت 14:55 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت: به خاطر رونالدو یووه را انتخاب نکردم

ماتایس دی لیخت روز گذشته رسما به یوونتوس پیوست و از این پس برای بیانکونری توپ خواهد زد. او توصیه رونالدو را دلیل انتخاب یووه نمی داند.

دی لیخت: به خاطر رونالدو یووه را انتخاب نکردم

به گزارش "ورزش سه"، داستان ماتایس دی لیخت هم به پایان خود رسید و او در حالی که از بارسا و پی اس جی هم پیشنهاد داشت، در نهایت به یوونتوس پیوست. بسیاری معتقدند توصیه رونالدو نقش مهمی در این انتقال داشت.

ستاره هلندی در یک مقطع، کار انتقالش به پی اس جی را تمام شده می دانستند و در مقطعی دیگر می گفتند او قطعا بازیکن بارسا خواهد بود اما در هر صورت او با قراردادی 5 ساله به ارزش 75 میلیون یورو پیراهن سفید و سیاه یوونتوس را به تن کرد و سالانه 12.5 میلیون یورو(با احتساب بندهای متغیر) نیز دستمزد دریافت خواهد کرد.

 

 

1420302

 

 

دی لیخت در مورد دلیل انتخاب یوونتوس به جای گزینه های دیگر گفت:« برای من مهم بود به تیمی بروم که در آن بازیکن ثابت باشم. می خواستم بدانم که در تیم جدیدم چه اندازه به من بازی خواهد رسید. از میان همه گزینه ها، این یوونتوس بود که برای جذب من اصرار بیشتری داشت و تلاش زیادی به خرج داد.

وقتی شما تیمی را این همه علاقه مند به خود می بینید و به شما دورنمای کاملا روشنی می دهد، قطعا کار دشواری برای تصمیم گیری نخواهید داشت. انتخاب یوونتوس برای من بهترین تصمیم ممکن بود.»

 

ستاره هلندی ادامه داد:« پیوستن به یوونتوس قدم بسیار بزرگی است. این اولین قدم من در خارج از کشورم است پس چیزی است که باید به آن عادت کنم. از شیوه استقبال یوونتوس و هوادارانش واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم و مایه افتخارم بود. امیدوارم پاسخ این استقبال را بدهم. درست است که مدتی را صرف فکر کردن به برنامه‌هایم برای آینده و تیم مطلوب برای خودم کردم اما همان موقع هم تقریباً می‌دانستم که به کدام تیم باید بروم و همیشه به مینو رایولا (مدیر برنامه‌هایم) هم می‌گفتم که بعد از لیگ ملت‌ها تصمیم‌گیری می‌کنم.»

 

 

1415632

 

 

توصیه رونالدو:« کاملاً مطمئن بودم که می‌خواهم به یوونتوس ملحق شوم اما بدون شک اینکه کریستیانو رونالدو هم از من پرسید که آیا دوست دارم به این تیم بیایم، اتفاق خوشایندی بود. حرفی که او زد یک تمجید بزرگ بود اما به خاطر حرف او نبود که تصمیم گرفتم به یوونتوس ملحق شوم.

برای من، برداشتن قدمی در خارج از آژاکس و هلند، بسیار مهم بود. می‌دانم که آرام و خونسرد به نظر می‌رسم و خیلی از مردم از پیوستن من به یوونتوس خوشحال شده‌اند اما واکنش‌های دیگری هم به این اتفاق بوده است. پس باید به این جو و شرایط عادت کنم. واقعاً امیدوارم که بتوانم بهترین عملکردم را ارائه کنم.»

 

کار زیر نظر ساری:« با ساری یک تماس تلفنی داشتم و خیلی سریع توانستم او را بشناسم. او یکی از دلایلی بود که می‌خواستم به یوونتوس بیایم چون درباره‌اش چیزهای خوبی شنیده‌ام، درباره شیوه بازی تیم‌هایش، درباره فلسفه کاری‌اش، علاقه‌ای که به فوتبال هجومی دارد و اینکه چطور خط دفاعی تیمش را آماده می‌کند. پس او یکی از دلایل مهم پیوستن من به یوونتوس بود.»

 

دیدگاه‌ها