کد خبر : 1625292 | 30 تیر 1398 ساعت 15:25 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با آاس

پاسخ تند مدیر برنامه‌های بیل به اظهارات زیدان

جاناتان بارنت مدیر برنامه های گرت بیل واکنش تندی به حرف های امروز صبح زین الدین زیدان نشان داد.

پاسخ تند مدیر برنامه‌های بیل به اظهارات زیدان

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف بین زیدان و گرت بیل وارد ابعاد تازه تری شده است. زیدان برای بازی امروز صبح مقابل بایرن، گرت بیل را راهی سکوها کرد و در پایان بازی نیز گفت که بیل بهتر است همین فردا از رئال برود. او در کنفرانس قبل از بازی نیز گفته بود که موضعش نسبت به بیل هیچ تغییری نکرده است.

در واقع زیزو از همان هفته های پایانی فصل گذشته به بیل گفته بود که بهتر است به دنبال تیمی جدید برای خود باشد اما ستاره ولزی در پاسخ گفت که قصد ترک رئال را ندارد. حالا اما شرایط کاملا متفاوت به نظر می رسد و زیدان وارد جنگ علنی با بیل شده است.

 

 

1420828

 

 

جاناتان بارنت مدیر برنامه های بیل در مصاحبه با آاس و در پاسخ به زیدان گفت:« حرف های زیدان اوج ناسپاسی بود و او مایه خجالت است. زیدان به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال بی احترامی کرده است.

بیل همچنان یکی از بهترین های دنیاست و یکی از 5 بازیکن پرافتخار کنونی دنیا محسوب می شود. اگر او از رئال برود، نه به خاطر فشارهای زیدان و باشگاه که به خواست قلبی خودش است. مقصد بعدی او؟ ترجیح می دهم پاسخی به این سوال ندهم اما مذاکراتی را شخصا انجام داده ام و باید دید به کجا خواهد رسید. بعید می دانم باشگاه رئال برای فروش بیل کار خاصی انجام داده باشد و همه چیز از جانب من دنبال می شود.»

 

گفته می شود مقصد بعدی گرت بیل تاتنهام، بایرن یا یونایتد خواهد بود. برای رئال، منچستر گزینه مناسب تری به منظور انتقال بیل است؛ چرا که می تواند پل پوگبا را در ازای این بازیکن به خدمت بگیرد.

 

دیدگاه‌ها