کد خبر : 1616514 | 19 خرداد 1398 ساعت 09:15 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

شنول گونش: عالی کار کردیم، خدا هم کمک کرد

شنول گونش، سرمربی تیم ملی ترکیه بعد از پیروزی 2-0 ترکیه مقابل فرانسه گفت شاگردانش پیروزی بزرگی بدست آورده‌اند ولی نباید درباره این پیروزی بیش از حد اغراق شود.

شنول گونش: عالی کار کردیم، خدا هم کمک کرد

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی ترکیه دیشب در چارچوب رقابتهای گروه H مقدماتی یورو2020 در شهر قونیه میزبان فرانسه، قهرمان جام جهانی، بود. ترکیه در این بازی موفق شد با گلهای کان آیهان و جنگیز اوندر، ستارگان فرانسوی را شکست داده و با 9 امتیاز از سه بازی در صدر گروه H بایستد.

 

1411746

 

بعد از پیروزی بزرگ ترکها مقابل قهرمان دنیا، شنول گونش، سرمربی ترکیه در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این تیم ملی وظیفه دارد که هم مردم ترکیه را شاد کند و هم به آنها امید بدهد. همه بازیکنان تیم امروز هر چه در توان داشتند رو کردند. هواداران هم بی‌نظیر بودند. همه تمرکز کامل داشتند و با نظم بازی کردند. در شرایط فوق‌العاده ورزشگاه همه بازیکنان ترکیه یکدل و مثل یک تیم واحد عمل کردند و خدا هم به ما کمک کرد".

 

گونش در ادامه صحبتهایش گفت:" ما امشب خوب کار کردیم. اگر یک گل می‌خوردیم ممکن بود روند بازی برگردد ولی ما نظم و انضباط تیمی‌مان را از دست ندادیم. در تمام دقایق بازی با عقل حرکت کردیم و هیجانی که داشتیم را در مسیر درست مورد استفاده قرار دادیم. برای بازی بعدی زمان کمی در اختیار داریم و فارغ از نتیجه این بازی، رقیب ما حالا ایسلند است".

 

سرمربی ترکیه در ادامه صحبتهایش گفت:" فرانسه بعد از مدتها در این بازی مقابل ما شکست خورد. این اولین شکست فرانسه در سال 2019 بود. ولی این بازی دیگر تمام شده و حالا همه حواس ما به بازی ایسلند است. اگر در زمین آنها پیروز شویم امتیاز بزرگی بدست خواهیم آورد".

 

دیدگاه‌ها