کد خبر : 1614726 | 09 خرداد 1398 ساعت 12:24 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ مربی گلرها به سود خارجی قرمزپوش

این از جذابیت های فوتبال است که آدم ها را در یک قدمی هم در حال و هوای متفاوتی می بینیم. نمونه ای که در بازی سپاهان – پرسپولیس از زوایه های متفاوتی به ثبت رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گل به خودی سپاهان در حالی که میگوئل تکسیرا از فرط ناراحتی و عصبانیت بطری های کنار زمین را شوت می زند ایگور پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس از فرط شادی به هوا می پرد و محسن خلیلی را در آغوش می گیرد و البته رو به تکسیرا مربی پرتغالی تیم سپاهان دست هایش را مشت می کند تا علامت برنده شدن را نشان دهد. هر چند تکسیرا آنقدر عصبانی بود که نه به پانادیچ نگاهی کرد و نه آهی برای او باقی ماند که واکنشی از خود نشان دهد. این حرکات شاید علامت پیروزی مربیان کروات در برابر مربیان پرتغال بود. تنش هایی که کارلوس کی روش بعد از درگیری با برانکو ایجاد کرد.  

 

قطع به یقین یکی از دلایل موفقیت تیم پرسپولیس در سال های اخیر مدیریت برانکو در ایجاد جوی مناسب دراردوی تیم بود. تیمی که نیمکتش با تیم داخل همدل است و بعد از موفقیت چنان شادی می کند که صحنه هایش از صحنه های داخل زمین دیدنی تر است. ایگورپانادیچ هم جدا از پیروزی پرسپولیس مسرور از این است که علیرضا بیرانوند یک بازی خوب دیگر را پشت سر گذاشت و به اتفاق در آستانه تصاحب یک جام دیگر هستند.

 

 

 

دیدگاه‌ها