کد خبر : 1617240 | 22 خرداد 1398 ساعت 14:53 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرخابی ها معطل برانکو و استراماچونی!

دو باشگاه پرطرفدار تهرانی منتظر و معطل سرمربی خود هستند تا با حضور خود در تهران یا موافقت قطعی برای نشستن روی نیمکت این دو تیم، تکلیف را روشن کنند.

سرخابی ها معطل برانکو و استراماچونی!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در 4 سال اخیر مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر بوده اند. آن ها روی هم 7 جام از 11 جام ممکن را کسب کردند و برای فصل جدید نیز هوادارانشان انتظار دارند که به این روند موفقیت آمیز ادامه بدهند. البته در این بین سهم سرخ ها در موفقیت ها بیشتر بود اما استقلال نیز همیشه در قامت مدعی ظاهر شد. هواداران تیم آبی پوش تهران انتظار داشتند که تیم محبوبشان پس از داستان های وینفرد شفر، فرهاد مجیدی و مدیریت باشگاه، شروع پرقدرتی در نقل و انتقالات داشته باشد و پرسپولیسی ها نیز منتظر بودند بعد از دبل قهرمانی، ثبات خود را حفظ کرده و مثل 4-5 سال گذشته، با هدایت برانکو پنجره تابستانی را با آرامش سپری کنند.

 

اما آن چه که تاکنون اتفاق افتاده را می توان با واژه سردرگمی توصیف کرد. مذاکرات استقلال و استراماچونی هفته هاست که ادامه دارد و حالا ابعاد جدیدی به خود گرفته است. امروز دستیاران سرمربی سابق اینتر تهران را ترک کردند و در همین حین، شایعات زیادی درباره او به گوش می رسد و همه منتظر پاسخ از سوی استراماچونی هستند.

 

در یک ماه اخیر او و استقلال بارها در حد امضای قرارداد به هم نزدیک شدند و چند بار هم تا آستانه اتمام مذاکرات پیش رفتند اما حالا به نظر می رسد که باید هرچه زودتر استراماچونی تکلیف آبی ها را روشن کند.

 

وضعیت برانکو و پرسپولیس نیز به همین شکل پیش رفته و تا حدی حالت فرسایشی به خود گرفته است. پس از قهرمانی جام حذفی و ترک ایران، برانکو مهلت 14 روزه به پرسپولیسی ها داد و قرمزها به تکاپو افتادند تا هرچه زودتر طلب سرمربی موفق خود را به او بدهند. در این بین اعتراض هواداران شاید باعث تسریع در این روند نیز شد و سرانجام باشگاه پرسپولیس خبر داد که یک میلیون یورو برای مطالبات این مربی آماده شده است.

 

اما چند ساعت پس از این، برانکو در گفتگو با یک وبسایت کروات، اعلام کرد که حتی باوجود تامین مطالباتش نیز از پرسپولیس خواهد رفت! اگرچه این نقل قول در پایان شب از سوی چلنگر تکذیب شد و او گفت که برانکو چنین حرفی نزده، اما موضوع نارضایتی او از مدیران باشگاه پرسپولیس و اتفاقاتی که در تهران رخ داده را تائید کرد تا وضعیت مبهم نیمکت سرخ ها همچنان ادامه داشته باشد.

 

معطلی پرسپولیس و استقلال سبب شده تا آن ها نتوانند به صورت رسمی و پرقدرت وارد نقل و انتقالات شده و ستاره های لیگ را جذب کنند. البته این موضوع برای پرسپولیس بیشتر وجود دارد چرا که استقلال علاوه بر عقد قرارداد با محمد بلبلی، با چند بازیکن دیگر نیز مذاکرات مثبتی داشته و احتمالا به زودی از بازیکنان جدید خود رونمایی خواهد کرد. اما پرسپولیسی ها فعلا کنش موثر و رسمی ای در پنجره تابستانی انجام نداده اند و مشغول حل مشکلات سرمربی خود هستند.

 

البته شاید نقطه سوال برانگیز درباره استقلال نیز همین باشد که چگونه بدون امضای قرارداد با سرمربی جدید، اقدام به جذب بازیکن می‌کنند.

 

در این بین، مدیران باشگاه باید هرچه سریع تر تکلیف را روشن کنند. آن ها که منتظر پاسخ از سوی این مربیان اروپایی هستند، فصلی بسیار سخت را پیش رو دارند و در این وضعیت سخت اقتصادی، باید به درخواست های هواداران نیز پاسخ بدهند و تیمی را مهیای لیگ نوزدهم کنند که یارای رقابت با تیم های پرستاره لیگ را داشته باشد.

دیدگاه‌ها