کد خبر : 1616591 | 19 خرداد 1398 ساعت 13:52 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

سلیو با تغییر چهره به تبریز بازگشت

خرید بعدی تراکتور در هتل المپیک لو رفت! (عکس)

سلیو فریرا دوس سانتوس مدافع برزیلی که سابقه بازی در تیم تراکتورسازی را دارد، خرید بعدی این تیم تبریزی خواهد بود.

خرید بعدی تراکتور در هتل المپیک لو رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پس از این که نشست خبری مهدی تاج به پایان رسید، سلیو فریرا دوس سانتوس مدافع بلند قامت در کنار مسئولان باشگاه تراکتور دیده شد؛ او به همراه آن ها راهی هتل المپیک شد تا مشخص شود خرید بعدی تراکتور این بازیکن نام آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی است.

 

در زمستان لیگ چهاردهم و در روزهایی که تراکتور از مشکلات دفاعی رنج می برد، تونی اولیویرا از بازار برزیل مدافعی بلند قامت را به ایران آورد تا در ترکیب تیم سرخپوش تبریزی به میدان برود. او در طول یک نیم فصل 9 بازی انجام داد و یک گل هم زد و با نمایش های فوق العاده اش، محبوبیت زیادی را نزد هواداران تراکتور به دست آورد.

 

1411855

 

گل او در دیداری حساس مقابل گسترش فولاد به ثمر رسید که اگر ضربه سر سیدمحسن حسینی مدافع گسترش نبود، این گل می توانست تراکتور را قهرمان لیگ برتر کند اما قرمزهای تبریزی در آن بازی مقابل گسترش متوقف شدند تا قهرمانی از دستشان برود. در پایان فصل نیز عباسی نتوانست با سلیو فریرا به توافق برسد تا این مدافع بلند قامت تبریز را ترک کند و به الشباب امارات برود.

 

سلیوی برزیلی پس از تراکتور به ترتیب در الشباب امارات، آوای برزیل، اولسان هیوندای کره جنوبی و موانگتونگ یونایتد تایلند به میدان رفت و شنیده ها حاکی از پیوستن او به تیمی از لیگ اندونزی داشت اما در نهایت به نظر می رسد پس از 6 ماه استراحت، سلیو فریرا به تراکتور خواهد پیوست.

 

1411854

 

این مدافع 31 ساله است و از قد 189 سانتی متری بهره می برد. باتوجه به این که سلیو چپ پا است، می تواند در پست دفاع چپ نیز به میدان برود و سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را هم دارد.

 

نکته مثبت درباره این بازیکن این است که او فصل پیش 33 بازی در لیگ تایلند انجام داد و جزو بازیکنان مهم تیمش بود. حالا باید دید آیا او می تواند درخشش خود در لیگ چهاردهم را در لیگ نوزدهم نیز نشان دهد و خیال تراکتوری ها را از خط دفاع راحت کند یا خیر؟

 

باتوجه به جذب محمدرضا خانزاده و سلیو فریرا و همچنین حضور ایمان سلیمی، به نظر می رسد پرونده نقل و انتقالاتی تراکتور برای پست دفاع میانی به این شکل بسته شده است.

 

 

1411852

 

نکته جالب درباره این بازیکن تغییر چهره اش نسبت به 10 سال قبل است. در لیگ چهاردهم نیز هواداران فوتبال همین چهره سمت چپی را از او دیدند اما حالا سلیوی فریرایی جدید در تبریز رونمایی خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها