کد خبر : 1565615 | 11 آبان 1397 ساعت 12:56 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت‌نشینی متخصص پنالتی‌ها در ضربات پنالتی

سرمربی استقلال در تصمیمی عجیب ترجیح داد کاپیتان تیمش را در بازی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیمکت نشین کند.

نیمکت‌نشینی متخصص پنالتی‌ها در ضربات پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فصل را در درون دروازه با مهدی رحمتی آغاز کرد و او نمایش خوبی هم در ترکیب استقلال داشت اما شفر در بازی با سایپا در هفته نهم لیگ برتر ترجیح داد از حسینی بعد از حدود 10 بازی نیمکت نشینی استفاده کند.


حسینی در بازی با سپاهان هم در درون دروازه استقلال قرار گرفت اما شفر در تصمیمی عجیب ترجیح داد در بازی با سایپا در جام حذفی هم از او در ترکیب اصلی استفاده کند و کاپیتان تیمش را روی نیمکت بنشاند.

 

1350624


اما چرا نیمکت نشینی رحمتی در این بازی عجیب است؟ از توانایی فنی 2 دروازه بان استقلال که عبور کنیم مهدی رحمتی در تمام این سال ها نشان داده که متخصص مهار ضربات پنالتی است و او بارها استقلال را در این ضربات راهی مرحله بعد کرده است.

 

1350625


از بازی با نفت تهران در لیگ پانزدهم گرفته تا بازی با شاهین بوشهر در فینال جام حذفی در لیگ یازدهم تنها بخشی از بازی هایی است که رحمتی با مهار پنالتی توانسته استقلال را پیروز کند.
اما حسینی در بازی شب گذشته برای اولین بار در موقعیت حضور در ضربات پنالتی قرار گفت و نه تنها نتوانست ضربه ای را مهار کند، بلکه حتی جهت ضربات را هم تشخیص نداد تا نشان بدهد در این آیتم تخصص چندانی ندارد و تصمیم شفر برای انتخاب او اشتباه بوده است.


عکس: سجاد ایمانیان

 

دیدگاه‌ها