کد خبر : 1616154 | 17 خرداد 1398 ساعت 10:21 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: بخت و اقبال به انگلیس روی خوش نشان نداد

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس با ابراز تاسف از شکست دیشب این تیم مقابل هلند در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای یوفا می‌گوید یک بار دیگر بخت و اقبال در حساس‌ترین لحظات از انگلیسی‌ها رو برگردانده.

هری کین: بخت و اقبال به انگلیس روی خوش نشان نداد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اشتباهات پرهزینه‌ای که انگلیسی‌ها در بازی دیشب‌شان مقابل هلند مرتکب شدند و به خاطر همین اشتباهات از صعود به فینال لیگ ملتهای یوفا باز ماندند اما هری کین، کاپیتان سه‌شیرها می‌گوید این بخت و اقبال بوده که یک بار دیگر در حساس‌ترین لحظات از انگلیسی‌ها رو برگردانده و اگر شانس کمی به آنها روی خوش نشان می‌داد پیروزی حق آنها بوده.

 

1411251

 

دیشب در جریان دیدار دو تیم در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای یوفا، بازی در وقتهای قانونی با تساوی 1-1 به پایان رسید اما در دو وقت اضافه بعد از وقت قانونی، دو اشتباه عجیب از جان استونز و راس بارکلی دو گل به نارنجی‌پوشان تقدیم کرد تا شاگردان رونالد کومان به فینال راه یابند.

 

هری کین بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" ما در نیمه دوم کمی کند شروع کردیم ولی موفق شدیم دوباره به سرعت همیشگی‌مان برگردیم. ما کم کم بهتر در زمین حرکت کردیم و حتی موفق شدیم گل بزنیم، گلی که فکر می‌کردیم پیروزی‌مان را تضمین می‌کند".

 

کین به گلی اشاره می‌کند که جسی لینگارد در اواخر وقتهای قانونی به ثمر رساند اما داور مسابقه بعد از بررسی با VAR حکم به آفساید بودن گل داد و آن را مردود اعلام کرد.

 

کاپیتان تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" در بازی‌های بزرگی مثل این اختلاف دو تیم اندک است و گاهی بخت و اقبال می‌تواند نتیجه را تعیین کند. بخت و اقبالی که امروز با ما همراه نبود. اشتباه در فوتبال همیشه اتفاق می‌افتد ولی ما به عنوان یک تیم متحد از این شکست‌ها و اشتباهات درس می‌گیریم".

 

 

دیدگاه‌ها