کد خبر : 1615688 | 14 خرداد 1398 ساعت 11:25 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیلیان تورام: بعید می‌دانم پپ به یوونتوس بیاید

لیلیان تورام، اسطوره فرانسوی و ستاره سابق یوونتوس می‌گوید با وجود شایعات درباره پیوستن پپ گواردیولا به یوونتوس، بعید می‌داند گواردیولا سیتی را ترک کند و به باشگاه دیگری بپیوندد.

لیلیان تورام: بعید می‌دانم پپ به یوونتوس بیاید

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی آینده یوونتوس این روزها بسیار داغ است، از مدتی پیش نام پپ گواردیولا نیز به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت بیانکونری مطرح شده. اما لیلیان تورام، اسطوره فرانسوی و ستاره سابق یووه می‌گوید بعید می‌داند گواردیولا سیتی را ترک کند و به تیم دیگری منتقل شود و در نتیجه پیوستن او به یووه منتفی است.

 

1410659

 

علاوه بر گواردیولا، دیگر اسمی که احتمال پیوستنش به یووه بالا دانسته می‌شود ماتوریتزیو ساری، سرمربی این فصل چلسی است که گفته می‌شود ممکن است جانشین آلگری در یووه شود. سرمربی‌ای که ماه گذشته میلادی از این تیم کنار گذاشته شد.

 

تورام، اسطوره فرانسوی یوونتوس که با این تیم پنج بار قهرمان سری آ شده درباره احتمال پیوستن گواردیولا به یووه گفت:" گواردیولا مربی بزرگی است ولی راستش را بخواهید من بعید می‌دانم منچسترسیتی را ترک کند".

 

1410660

 

لیلیان تورام در ادامه صحبتهایش گفت:" یوونتوس همیشه مربی‌های بزرگ داشته. یکی از دلایلی که باعث شده فوتبال اینقدر جذاب و خارق‌العاده باشد این است که هر مربی می‌تواند به تیمش سبک و سیاقی بدهد که می‌پسندد. در فوتبال هم می‌شود به سبک و سیاق گواردیولا پیروز شد و هم به سبک و سیاق یورگن کلوپ. با همه تفاوتی که در سبکهای آنها هست".

 

اسطوره فرانسوی یوونتوس در ادامه گفت:" یووه موفق شده قهرمانی‌های پیاپی متعددی در سری آ بدست بیاورد و مربی خیلی خوبی داشته. من شک ندارم سرمربی بعدی یوونتوس هم مربی بزرگی خواهد بود. باشگاه همیشه می‌داند که برای انتخاب سرمربی چکار باید بکند و کارش را خوب بلد است".  

 

دیدگاه‌ها