کد خبر : 1617629 | 24 خرداد 1398 ساعت 20:29 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنجالی ترین انتقال سری آ در راه است؟

به نظر می رسد یوونتوس شانس زیادی برای جذب مائورو ایکاردی، گلزن 26 ساله نراتزوری دارد.

جنجالی ترین انتقال سری آ در راه است؟

به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی امیدوار بود با برکناری لوچانو اسپالتی و انتصاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید اینتر، شرایط برای وی نیز دوباره مانند گذشته شود اما کونته نیز تمایلی به حفظ ایکاردی ندارد و جدایی این مهاجم آرژانتینی از اینتر تقریبا قطعی است.

 

گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد مائوریتسیو ساری، سرمربی احتمالی و جدید یوونتوس مهم ترین هدف خود را جذب مائورو ایکاردی اعلام کرده و مدیران بیانکونری به زودی برای جذب این بازیکن با اینتر مذاکره خواهند کرد.

 

1398095

 

خود ایکاردی نیز علاقمند به ماندن در ایتالیاست و قصد دارد به هر نحوی خود را به کونته تحمیل کند اما هنوز حضور وی در اردوی تابستانی اینتر نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و با توجه به تمایل نراتزوری به جذب بازیکنانی چون روملو لوکاکو و ادین ژکو، شانس مائوریتو برای بازگشت به ترکیب اصلی به حداقل رسیده است. اما در این میان اینتر علاقمند به معاوضه ایکاردی با پائولو دیبالا، ستاره شماره 10 یوونتوس بوده و این تنها راهی است که برای فروش ایکاردی پیش پای مدیران یوونتوس گذاشته است.

 

معاوضه دو بازیکن در چنین سطحی بین دو دشمن دیرینه در ایتالیا، بی شک اتفاقی جنجالی و بزرگ خواهد شد و شاید یکی از عجیب ترین نقل و انتقالات تاریخ سری آ در هفته های آتی بین اینتر و یوونتوس شکل گیرد.

دیدگاه‌ها