کد خبر : 1617559 | 24 خرداد 1398 ساعت 13:03 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی الاهلی عربستان فردا معرفی می شود؟

باشگاه الاهلی عربستان تا پایان هفته(شنبه) سرمربی جدید خود را معرفی می کند.

سرمربی الاهلی عربستان فردا معرفی می شود؟

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الاهلی عربستان که پیش از این شایعات زیادی درباره مذاکره آنها با برانکو به گوش می رسید، اعلام کرده تا پایان هفته سرمربی جدید خود را معرفی می کند.


این باشگاه متمول عربستانی که می خواهد به کورس رقابت برای قهرمانی بازگردد، به بازیکنان خود اعلام کرده دو هفته دیگر تمرینات این تیم با سرمربی جدید آغاز می شود.


یک منبع آگاه نزدیک به مدیران باشگاه اعلام کرده که بعد از بررسی اسامی زیاد، این تیم برای نقل و انتقالات فرصت زیادی دارد و می تواند پس از معرفی سرمربی خود، برای جذب بازیکنان در پست های مورد نظر بر اساس دستورالعمل جدید لیگ عربستان اقدام کند و این موضوع زیر نظر سرمربی جدید انجام می شود.

 

با توجه به تمایل تیم فوتبال الاهلی عربستان به جذب برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق پرسپولیس و مشخص نشدن وضعیت نیمکت قرمزها برای سال آینده، تعیین تکلیف نیمکت الاهلی می تواند نقش زیادی در مشخص شدن وضعیت پرسپولیس قهرمان ۳ سال گذشته فوتبال ایران داشته باشد و قرمزهای تهرانی که بر خلاف سال های گذشته تابستان های مطمئنی را داشتند در بلاتکلیفی هستند و امیدوارند در پایان هفته شرایط باشگاه الاهلی به نفع آنها رقم بخورد.

دیدگاه‌ها