کد خبر : 1617937 | 26 خرداد 1398 ساعت 09:15 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: کلمبیا مقابل آرژانتین تیم برتر میدان بود

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کلمبیا بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل آرژانتین در اولین بازی کلمبیا در کوپا آمه‌ریکا گفت کلمبیا در این بازی نشان داد تیم باشخصیتی است.

کی‌روش: کلمبیا مقابل آرژانتین تیم برتر میدان بود

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا در اولین دیدار خود در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به مصاف یاران لیونل مسی رفت و موفق شد با دو گلی که در بیست دقیقه پایانی این بازی به ثمر رسید با نتیجه 2-0 مقابل آرژانتین، یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی رقابتها پیروز شده و خود را به عنوان یک مدعی جدی مطرح کند.

 

کارلوس کی‌روش، سرمربی کلمبیا در پایان بازی از شاگردانش به دلیل عملکردشان در میدان، نمایش قدرتمند مقابل حریف قدری مثل آرژانتین و نظم تاکتیکی در طول 90 دقیقه تمجید کرد و گفت کلمبیا با این پیروزی نشان داد چه تیم باشخصیتی است.

 

1413286

 

کی‌روش که بعد از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل آرژانتین با خبرنگاران گفتگو می‌کرد گفت:" کلمبیا نشان داد چه تیم باشخصیتی است. تیم ما در طول بازی انضباط تاکتیکی داشت و همه بازیکنان ما آنچه از آنها انتظار می‌رفت را انجام دادند. از این گذشته در هر لحظه از بازی دو سه بازیکن از تیم ما هر جا که توپ بود حضور داشتند. ما امروز نسبت به آرژانتین تیم بهتری بودیم".

 

وقتی خبرنگاران از کی‌روش پرسیدند که کدام بازیکنان کلمبیا به اعتقاد او بهترین بازیکنان میدان بوده‌اند او از اسم بردن از چند نفر از بازیکنانش خودداری کرد و گفت:" همه خوب بازی کردند. کلمبیا تیم برتر این بازی بود. روحیه بازیکنان ما در میدان فوق‌العاده بود. حالا باید به فکر بازی قطر باشیم و تمرکزمان را حفظ کنیم".

 

1413287

 

کی‌روش درباره نمایش ضعیف لیونل مسی در این بازی گفت عملکرد خط میانی او بوده که اجازه نداده مسی کاری از پیش ببرد. کی‌روش در این باره گفت:" همیشه باید مراقب مسی بود چون او می‌تواند هر تیمی را غافلگیر کند. خوشبختانه ما خوب عمل کردیم و او را مهار کردیم".

 

کی‌روش همچنین با تمجید از هواداران کلمبیایی حاضر در ورزشگاه گفت:" اینکه هواداران ما در طول 90 دقیقه با همان شور و هیجان دقیقه اول تیم‌شان را تشویق می‌کنند واقعا فوق‌العاده است. این باعث می‌شود ما حمایت و پشتیبانی آنها را واقعا احساس کنیم. امیدوارم در طول تورنمنت شاهد حضور این هواداران پرشور باشیم".

 

دیدگاه‌ها