کد خبر : 1618061 | 26 خرداد 1398 ساعت 17:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هواداران منچستر به درخواست جدایی پوگبا

ساعاتی پیش پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در یک مصاحبه کوتاه اعلام کرد که فصل بعد به تیمی دیگر خواهد رفت.

واکنش هواداران منچستر به درخواست جدایی پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، پس از هفته ها شایعات و اخبار ضد و نقیض در مورد پل پوگبا، سرانجام او امروز فاش ساخت که به جدایی از منچستریونایتد فکر می کند و به دنبال یک چالش جدید است.

 

 

1412709

 

 

او که در توکیو به سر می برد، در مصاحبه با خبرنگار گاردین گفت:« من سه سال بزرگ و خوب را در منچستریونایتد داشته ام و مثل هر بازیکنی در هر تیمی، روزهای بد و خوبی را تجربه کرده ام.

فصل گذشته شاید بهترین فصل من در یونایتد بود و پس از تمام اتفاقاتی که رخ داده، فکر می کنم الان بهترین زمان برای جدایی از یونایتد و تجربه یک چالش جدید در تیمی دیگر باشد.»

 

مصاحبه پوگبا بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه ها داشت و واکنش هواداران یونایتد را نیز در شبکه های اجتماعی باعث شد. بسیاری از آنها جدایی پوگبا را به ضرر تیم محبوب شان می دانند و از این بیم دارند که مدیریت فعلی نتواند جایگزین مناسبی برای او به خدمت بگیرد.

 

 

1412614

 

 

یکی از هواداران یونایتد در حساب توئیتر خود نوشته است:« بازیکنانی چون فرناندز، اندومبله و توماس پارتی را فراموش کنید. باشگاه احتمالا برای جانشین پوگبا، رکورد نقل و انتقالاتی جدیدی ثبت خواهد کرد.»

 

دیگری توئیت کرده است:« پوگبا پس از رونالدو بهترین و بااستعدادترین بازیکنی بوده که جذب کرده ایم. فروش او یک قدم بزرگ به عقب  و طولانی تر شدن دوران بازسازی تیم خواهد بود.»

 

هوادار متعصب دیگری نوشته است:« یونایتد از مشکل مدیریتی رنج می برد. خریدهای آنها کمتر کمکی به پیشرفت تیم کرده و پوگبا با علم به این مساله و دورنمای تاریکی که در تیم می بیند، قصد جدایی دارد. این مدیریت، بهترین بازیکنان تیم را فراری می دهد.»

 

هواداری دیگر معتقد است که پوگبا در تیمی دیگر، ارزش هایش را بهتر نشان خواهد داد:« با جدایی پوگبا احتمالا متوجه خواهیم شد که چه بازیکنی را از دست داده ایم و اینکه او چقدر خوب بوده است. من به مدیریت فعلی برای پیدا کردن یک جانشین خوب برای پوگبا اعتماد ندارم.»

 

از رئال مادرید و یوونتوس به عنوان مقصد بعدی پوگبا نام برده می شود.

دیدگاه‌ها