کد خبر : 1624593 | 26 تیر 1398 ساعت 21:27 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی‌فر مدیرفنی داماش شد

با انتخاب مدیرعامل و مالک باشگاه داماش گیلانیان، مازیار ربیعی فر به عنوان مدیرفنی این تیم در فصل جدید انتخاب شد.

ربیعی‌فر مدیرفنی داماش شد

به گزارش "ورزش سه"، مربی فصل گذشته سپیدرود رشت از سوی باشگاه داماش به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شد و کارش را در کنار کادرفنی و سیامک فراهانی در فصل جدید دنبال خواهد کرد.


داماش گیلانیان که در فصل گذشته در فینال جام حذفی حضور یافته بود و در دیدار پایانی برابر پرسپولیس با تک گل علی علیپور شکست خورد، خود را مهیای رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول می‌کند. آنها علیرغم اینکه در بازی پلی آف لیگ دسته دوم برابر نیروی زمینی شکست خوردند اما اتفاقات این بازی و اشتباهات داوری باعث شد تا فدراسیون به دنبال برطرف کردن موانع حضورشان در لیگ دسته اول باشد. آخرین خبر از این باشگاه این است که مقدمات خرید یک باشگاه لیگ یکی را دنبال می‌کنند و به زودی این اتفاق رسمی خواهد شد.


سیامک فراهانی که توانسته عملکرد فنی مناسبی در طول حضورش در این تیم به جا بگذارد، اکنون امیدوار است با حضور در لیگ دسته اول و با تکیه بر بازیکنان جوانی که در اختیار دارد، داماش را بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران برساند. مازیار ربیعی فر، بازیکن سابق داماش که تجربه حضور در فوتبال یونان را نیز در کارنامه دارد، کار خود را به عنوان مدیرفنی این تیم آغاز کرده و باید دید در فصل آینده قادر خواهند بود اتفاق بزرگی رقم بزنند یا خیر.

دیدگاه‌ها