کد خبر : 1620677 | 08 تیر 1398 ساعت 18:21 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارچلو لیپی:

دی لیخت بهترین خرید یوونتوس خواهد بود

مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس، به تمجید از کیفیت ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی آژاکس پرداخت.

دی لیخت بهترین خرید یوونتوس خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد ماتیاس دی لیخت فاصله ای تا پوشیدن لباس یوونتوس ندارد و تمامی توافقات برای انتقال او به تورین انجام شده است. مارچلو لیپی عقد قرارداد با دی لیخت را بهترین تصمیم یوونتوس دانسته و مدعی شد هیچ بازیکنی در 19 سالگی به قدرت و توانایی دی لیخت ندیده است.

 

مارچلو لیپی گفت: "از نظر من عقد قرارداد با ماتیاس دی لیخت بهترین تصمیم یوونتوس بوده و او می تواند بهترین خرید باشگاه باشد. من فکر می کنم دی لیخت بازیکنی قوی بوده، از لحاظ آمادگی جسمانی تحسین برانگیز است و هوش فوتبالی بالایی دارد. انتقال دی لیخت به یوونتوس تعادل می دهد زیرا از نظر فنی قوی بوده و موفق به زدن گل های فراوانی نیز شده است."

 

1414758

 

مارچلو لیپی در پاسخ به این سوال که دی لیخت شما را یاد چه بازیکنی می اندازد گفت: "نیازی به مقایسه نیست، من مدافعان بزرگی چون آلساندرو نستا، فرانکو بارزی، پائولو مالدینی، چیرو فرارا، فابیو کاناوارو و مارکو ماتراتزی را دیده ام اما در این سن هیچکس مانند دی لیخت نبوده است.

 

دی لیخت می تواند کنار جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی بازی کند و این کلید قوی تر شدن یوونتوس است؛ حالا آنها قادر به رسیدن به هر هدفی، حتی لیگ قهرمانان هم هستند."

دیدگاه‌ها