کد خبر : 1621942 | 15 تیر 1398 ساعت 13:23 | 838 بازدید | 0 دیدگاه

نریمان‌جهان: خطیبی مربی موفق و‌ بزرگی است

سامان نریمان جهان اعتقاد دارد امسال بهترین فصلش خواهد بود و قصد دارد به روزهای اوجش باز گردد.

نریمان‌جهان: خطیبی مربی موفق و‌ بزرگی است

سامان نریمان جهان در رابطه با اوضاع ماشین سازی تبریز در تمرینات پیش از فصل به خبرنگار"ورزش سه" گفت: تمرینات ۵ روز است که انجام شده بدنها نا آ ماده است و روزهای سختی را بابت تمرینات پرفشار تحمل می‌کنیم اما همه چیز خوب پیش می‌رود. امید دارم امسال یکی از بهترین فصل هایمان در لیگ برتر باشد.


این بازیکن که در گذشته در تیم های تبریزی عملکرد خوبی از خود نشان داده در رابطه با دلایل افتش در یکی دو فصل اخیر ادامه داد: دلایل زیادی دارد و نمی توان آن را در دو سه جمله خلاصه کرد، اما من در این دو سه سال تیم های زیادی عوض کردم و متاسفانه یکی دو نفر از مربی ها به من کمتر بازی دادند. بازیکن زمانی می تواند خودش را نشان دهد که در تمام بازی ها حضور داشته باشد. به شخصه وقتی کمتر بازی می کنم به دلایلی انگیزه لازم را ندارم. امسال صد در صد توانم را میگذارم و سعی می کنم خوب بازی کنم و به حرف‌های سرمربی گوش بدهم. فوتبال حرفه‌ای است و باید حرفه ای رفتار کرد. مطمئنا امسال یکی از سال های خوبم خواهد بود امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم و با زدن گل و دادن پاس گل به تیمم کمک کنم.


وی در پایان در مورد تجربه کار با رسول خطیبی افزود: قبلاً در تیم‌های ماشین سازی، گسترش و تراکتور با رسول خطیبی کار کرده ام و با توجه به شناختی که از او داشتم پیشنهاد تیم ماشین سازی را انتخاب کردم. امیدوارم مثل آن سال هایی که با او کار می کردم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم و خواسته هایش را برآورده کنم. یک مربی را می توان از آماری که به جا می گذارد و سال های مربیگری اش ارزیابی کرد. آقای خطیبی دو تیم از لیگ یک بالا آورده و با تراکتور در نیم فصل قهرمان شده و در هر تیم دیگری هم که بوده آن رتبه پنجم ، ششمی را کسب کرده و همه اینها نشان دهنده این است که او مربی قابلی است.

دیدگاه‌ها