کد خبر : 1405703 | 12 فروردين 1396 ساعت 18:50 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل آگسبورگ

بایرن مونیخ با پیروزی 6-0 مقابل آگسبورگ، یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل بوندس لیگا نزدیک شد.

پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل آگسبورگ

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان کارلو آنچلوتی کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند.

 

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست دروازه آگسبورگ را باز کند اما کم دقتی بازیکنان این تیم باعث شد تا این موقعیت ها از دست برود.

 

برتری بایرنی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 17، روبرت لواندوفسکی گل اول را به ثمر رساند.

 

روی پاس عالی تیاگو آلکانتارا، لواندوفسکی در محوطه جریمه آگسبورگ صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، توپ را به طاق دروازه کوبید.

 

 

1190061

 

 

بعد از گل بازی برای دقایقی متعادل شد و تیم میهمان هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بایرن ایجاد کرد اما توپی از خط دروازه عبور نکرد.

 

در دقیقه 30 مولر می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف، به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در حالی که آگسبورگی ها به دنبال زدن گل تساوی بودند، سرانجام در دقیقه 36 توماس مولر توانست حساب کار را 2-0 کند. روی ارسال خوب لواندوفسکی به دهانه دروازه بود که مولر با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

 

 

1190062

 

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بایرنی ها بودند که می توانستند دروازه حریف را باز کنند اما دو موقعیت خوب را از دست دادند تا نیمه اول با همان دو گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست داد، در دقیقه 55 به گل سوم رسید.

 

پاس عمقی فرانک ریبری در محوطه جریمه به لواندوفسکی رسید و او هم در حالی که توسط مدافع حریف تحت فشار بود، با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

فشار حملات بایرن بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و در دقیقه 62، این تیم به گل چهارم رسید. روی یک حرکت هماهنگ از بایرنی ها و در نهایت پاس پشت پای لواندوفسکی، توپ در مقابل دروازه به تیاگو رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

 

دو دقیقه بعد تیاگو می توانست بار دیگر دروازه آگسبورگ را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. فشار حملات بایرن ادامه پیدا کرد و در دقیقه 79، لواندوفسکی گل پنجم را به هم به نام خود ثبت کرد.

 

بعد از اینکه دروازه بان آگسبورگ ضربه سر مولر را برگشت داد، لواندوفسکی ضربه برگشتی را به راحتی وارد دروازه کرد.

 

اما این هم پایان کار نبود و یک دقیقه بعد، مولر گل ششم را به ثمر رساند. روی ارسال عالی ژروم بواتنگ، مولر در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و در حالی که دو مدافع قصد گرفتن توپ را از او داشتند، با ضربه ای دقیق، حساب کار را 6-0 کرد.

 

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بایرن با همان شش گل به پیروزی رسید.

 

دیدگاه‌ها