کد خبر : 1562613 | 28 مهر 1397 ساعت 19:37 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمای سوزناک در غیاب رونالدو

لوپتگی؛ قربانی ویران شدن رئال به دست پرز

رئال مادرید برای سومین بازی متوالی شکست خورد و چه کسی بهتر از لوپتگی برای منحرف کردن ذهن هواداران از برنامه ریزی های غلط فلورنتنیوپرز؟

لوپتگی؛ قربانی ویران شدن رئال به دست پرز

به گزارش "ورزش سه"، این مطلب را پیش از این نیز گفته بودم و از تکرارش عذر می خواهم. جولن لوپتگی به یک قربانی بزرگ برای برنامه ریزی های غلط پرز تبدیل شده است.  برنامه ریزی غلط برای رئال مادریدی بدون کریس رونالدو.

لوانته امروز شکستی را به رئال تحمیل کرد که می تواند به قیمت اخراج لوپتگی تمام شود. بله؛ حالا که تیم نتیجه نمی گیرد و پشت سر هم نتایج ضعیف کسب می کند، سخت است که روی لوپتگی زوم نکنیم .

 

 

 

1346626

 

 

واضح است که شکست خانگی برابر تیمی مثل لوانته، در روزی که بازی می توانست 6-3 به سود رئال تمام شود، غیر قابل توضیح است. امروز توپ قصد وارد شدن به دروازه لوانته را نداشت و مثل همیشه مسئول شماره یک، سرمربی است. در تاریخ از این نمونه ها زیاد یافت می شود اما نباید به سادگی فریب خورد.

 

رئال بهترین گلزن تاریخ خود را همین تابستان از دست داد و هیچ ستاره ای را به جای او جذب نکرد. با این تصور که در غیاب رونالدو، سرما را حس نخواهد کرد و به این امید که سال 2019، نیمار را جذب خواهد کرد؛ وسواس فکری بزرگ فلورنتینو پرز.

 

 

1338430

 

 

پرز همچنین در رویای بازسازی برنابئو و عملی کردن وعده قدیمی خود است اما رئال وقتی می بازد، سرمای مادرید سوزناک تر می شود حتی اگر تیم خوب بازی کرده باشد. در رئال، توجیهاتی مثل از دست دادن رونالدو، در مرحله گذار بودن تیم و نیاز به بودجه برای پروژه بازسازی ورزشگاه و از این قبیل مسائل، درک نمی شود. در رئال فقط پیروزی اهمیت دارد. رئال تیم امروز است و فردا. بدون رونالدو، امروز شاهد تیمی بودیم با خط حمله ماریانو، لوکاس و آسنسیو؛ گویی رئال در یک بازی کوپا دل ری به میدان می رود. نتیجه هم تاسف بار بود.

 

پرز نتوانست زیدان را نیز به ماندن متقاعد کند و شاید به این فکر می کرد که جدایی فردی که سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان را برای رئال کسب کرده، چندان اهمیتی نخواهد داشت. پرز به این فکر می کرد که نیاز به تقویت تیم حس نمی شود و بسنده کردن به آکادمی باشگاه، نتیجه خواهد داد. تنها تلاش سویا برای جذب ماریانو بود که او را به تکاپو برای جذب این مهاجم وا داشت. 

 

 

1346578

 

 

وقتی کوواچیچ جدا شد، پرز ترجیح داد روی فده والورده حساب باز کند؛ بازیکنی که حتی در فهرست 18 نفره هم قرار نمی گیرد. پرز، کورتوا را جذب کرد در حالی که ناواس را درون دروازه داشت. گلری که در سه سال گذشته مرد اول دروازه رئال بود و نقش به سزایی در قهرمانی های متوالی چمپیونزلیگ ایفا کرد.

 

او حتی به درخواست لوپتگی برای جذب یک مدافع میانی نیز بی توجهی کرد. به کیفیت کنونی واران و راموس دقت کنید. بسیاری از فوتبالیست های رئال دچار سندرم جام جهانی شده اند و هنوز به کیفیت قبل از این رقابت ها نزدیک هم نشده اند و اما نتیجه گیری: رئال سال به سال با تصمیمات غلط پرز و برنامه ریزی های اشتباه او ضعیف و ضعیف تر شد.

رئال در این فصل بازی هایی را می بازد که پیش از این در بدترین روزهایش نیز پیروز می شد. مقصر جلوه دادن لوپتگی، ساده ترین کار ممکن است اما عادلانه این است که بگوییم، لوپتگی یک قربانی محض است و نه یک مقصر.

 

خسوس سانچس: مارکا

 

 

 

دیدگاه‌ها