کد خبر : 1606840 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 19:30 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری تبریز ۱- گل ریحان البرز صفر؛

لیگ یک/ حسرت صعود به دل شاگردان حسینی

شاگردان مجتبی حسینی دیدار حساس مقابل شهرداری تبریز را واگذار کردند تا شانس صعود به لیگ برتر را از دست بدهند.

لیگ یک/ حسرت صعود به دل شاگردان حسینی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم رده سومی گل ریحان البرز که به دنبال بالا بردن شانس صعود به لیگ برتر بود، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز، مهمان این تیم پایین جدولی بود.

 

شهرداری تبریز با نظر حیدر جعفری بازی را با ترکیب عرفان اسفندیاری، مهدی قریشی، مهدی رستم‌زاده، مهدی حسین‌زاده، احمد امیرکامدار، رسول پیرزاده، جعفر برزگر، فرشاد بیابانی، اتابک زارعی، حسین قره‌داغی و محمدرضا زینال‌خیری آغاز کرد و امیدوار به برتری با این ۱۱ بازیکن بود.

 

داوود نوشی صوفیانی، میرهانی هاشمی، محمود شفیعی، سهیل فداکار، پویا سیف‌پناهی، مهران امیری، محمدعلی فرامرزی، علی زینالی، مهرداد رضایی، عرشیا عباسی و یاسر فیضی نیز ۱۱ بازیکن منتخب سید مجتبی حسینی بودند که در ترکیب گل ریحان برابر شهرداری تبریز حضور داشتند.

 

در حالی که انتظار می‌رفت شاگردان سید مجتبی حسینی کار چندان سختی برابر شهرداری رده چهاردهمی نداشته باشند و به راحتی به پیروزی دست پیدا کنند، برابر تیم تبریزی غافلگیر شدند و حملات بی‌نتیجه‌ای در نیمه اول داشتند.

 

شهرداری تبریز که در منطقه خطر قرار داشت و در صورت شکست یک قدم به سقوط نزدیک‌تر می‌شد، با جنگندگی بالا برابر گل ریحان البرز مانع از به ثمر نشستن حملات این تیم مدعی شد و در دقیقه ۳۰ با ضربه مهدی قریشی موفق به گلزنی شد تا این نتیجه، تیم‌های رده اولی و دومی گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر را در مسابقات همزمان خوشحال کند.

 

در نیمه دوم تلاش شاگردان حسینی برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا آنها این مسابقه حساس در فاصله یک هفته به پایان فصل را برابر شهرداری تبریز واگذار کنند و با ۴۸ امتیازی ماندن و حضور در رده سوم جدول، شانس صعود به لیگ برتر را از دست دهند.

 

گل ریحان البرز در صورت پیروزی در مسابقه امروز می‌توانست همچنان امیدوار به لیگ برتری شدن بماند و در هفته پایانی نیز به برتری برسد تا از لیگ یک صعود کند، اما آنها امروز نتیجه را به شهرداری تبریز واگذار کردند تا حسرت لیگ برتری شدن به دل‌شان بماند.

اما در آن سوی میدان، شهرداری تبریز با این پیروزی ارزشمندی که برابر گل ریحان به دست آورد ۲۸ امتیازی شد تا شانس بقای خود در لیگ یک را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها