کد خبر : 1608940 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 01:25 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 3-1 والنسیا: توپچی ها در یک قدمی فینال

آرسنال با پیروزی 3-1 مقابل والنسیا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، در آستانه صعود به دیدار فینال قرار گرفت.

آرسنال 3-1 والنسیا: توپچی ها در یک قدمی فینال

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار امشب که در ورزشگاه امیریتس برگزار شد، ابتدا این تیم میزبان بود که توانست به گل برسد اما شاگردان اونای امری در ادامه سه بار دروازه والنسیا را باز کردند و به یک پیروزی باارزش دست پیدا کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان والنسیا ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 8 به گل برسند اما اسکیل گارای که روی ارسال خود رودریگو در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شده بود، توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

اما حملات تیم میهمان ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 11 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ روی تیر دوم به رودریگو رسید و او هم با ضربه سر، توپ را به دیاکابی رساند و او نیز بالاتر از مدافعان آرسنال، کار را تمام کرد.

 

1402849

 

1402850

 

 چهار دقیقه  بعد چیزی نمانده بود که روی اشتباه مایتلند نایلز، والنسیا به گل دوم برسد اما ضربه گونسالو گدس، راهی به چهارچوب دروازه پتر چک پیدا نکرد. در مقابل، این تیم میزبان بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و در فاصله 7 دقیقه، دو بار به گل رسید.

ابتدا در دقیقه 18، روی همکاری اوبامیانگ و لاکازت، مهاجم فرانسوی در محوطه جریمه والنسیا صاحب موقعیت شد و در حالی که نتو دروازه را ترک کرده بود، با یک ضربه بغل پای مطمئن، دروازه را باز کرد.

 

1402844

 

1402845

 

برتری توپچی ها ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 25 به گل دوم رسید. این بار روی ارسال دقیق گرانیت ژاکا از سمت چپ بود که لاکازت با ضربه سر، دروازه والنسیا را باز کرد و تلاش نتو برای ممانعت از ورود توپ به دروازه هم ثمری نداشت.

 

1402847

 

1402848

 

در دقایق باقی مانده نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم یک موقعیت خوب برای رسیدن به گل های بعدی داشتند اما توپ دیگری در این نیمه اول از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با نتیجه 2-1 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50، والنسیا به گل تساوی برسد اما ضربه سولر که به نظر می رسید وارد دروازه خواهد شد، در میانه راه به بازیکن خودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ادامه آرسنالی ها تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقایق 63 و 67، صاحب دو موقعیت خوب شدند اما لاکازت نتوانست از این فرصت ها استفاده کند.

هرچه به پایان بازی نزدیک می شدیم، این بازیکنان والنسیا بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه آرسنال داشتند اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 90 به گل سوم رسید.

پس از اینکه نتو یک فرصت خوب را ثانیه هایی قبل از لاکازت گرفت، این اوبامیانگ بود که توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد. این بار روی ارسال کولاشیناچ از سمت چپ بود که توپ روی تیر مقابل به ستاره گابنی رسید و او هم با یک ضربه چکشی تماشایی از زاویه نه چندان باز، توانست دروازه را باز کند و به این ترتیب، بازی با برتری 3-1 توپچی ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها